Spot „Home Gatherings” jest częścią globalnej kampanii Heinekena pod hasłem „We’ll meet again”, w ramach której marka celebruje ludzką kreatywność w czasie pandemii związanymi z nią ograniczeniami.
W nowej reklamie brandu widzimy młodych ludzi, którzy spotkali się ze swoimi znajomymi na domówce. Z pozoru błahe, acz istotne w dobie pandemii koronawirusa kwestie, takie jak niewiedza, która butelka piwa jest czyja, sprawiają, że nie do końca mogą cieszyć się z czasu spędzonego wśród przyjaciół. W pewnym momencie wpadają na kreatywne pomysły, by móc uczestniczyć w spotkaniach towarzyskich i jednocześnie zachować należyte środki ostrożności.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy.
PS
W sierpniu ubiegłego roku marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawiła nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach promocji swojego bezalkoholowego piwa brazylijski oddział Heinekena przeobraził standardowy billboard reklamowy w… plenerowy pub.