Home Gatherings: Heineken w nowym spocie pokazuje kreatywne sposoby na uczestnictwo w spotkaniach towarzyskich w dobie pandemii

Home Gatherings: Heineken w nowym spocie pokazuje kreatywne sposoby na uczestnictwo w spotkaniach towarzyskich w dobie pandemii
Marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Home Gatherings”, w którym pokazuje kreatywne sposoby na to, by uczestniczyć w spotkaniach towarzyskich i jednocześnie zachować ostrożność w związku z pandemią koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2021-04-28

Spot „Home Gatherings” jest częścią globalnej kampanii Heinekena pod hasłem „We’ll meet again”, w ramach której marka celebruje ludzką kreatywność w czasie pandemii związanymi z nią ograniczeniami. 

W nowej reklamie brandu widzimy młodych ludzi, którzy spotkali się ze swoimi znajomymi na domówce. Z pozoru błahe, acz istotne w dobie pandemii koronawirusa kwestie, takie jak niewiedza, która butelka piwa jest czyja, sprawiają, że nie do końca mogą cieszyć się z czasu spędzonego wśród przyjaciół. W pewnym momencie wpadają na kreatywne pomysły, by móc uczestniczyć w spotkaniach towarzyskich i jednocześnie zachować należyte środki ostrożności.

Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy.  

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sierpniu ubiegłego roku marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawiła nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach promocji swojego bezalkoholowego piwa brazylijski oddział Heinekena przeobraził standardowy billboard reklamowy w… plenerowy pub.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się