TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Home Needs More”: outdoorowa kampania reklamowa brytyjskiej firmy Homebase wykorzystująca nasłonecznienie

„Home Needs More”: outdoorowa kampania reklamowa brytyjskiej firmy Homebase wykorzystująca nasłonecznienie
Brytyjskie sklepy Homebase prowadzą kampanię OOH, wykorzystując kierunek padania światła słonecznego. W tym celu stworzono billboardy, na których umieszczono nazwy gatunków różnych kwiatów, w zależności od tego, w którą stronę świata skierowana jest reklama. „Jeśli twój ogród skierowany jest na północ, jak ten billboard, te kwiaty się w nim sprawdzą" – czytamy w przykładowym haśle.
O autorze
1 min czytania 2024-05-13

Brytyjska sieć sklepów z wyposażeniem mieszkań, domów i ogrodów promuje się na wyspach outdoorową kampanią pełną kwiatów. Na ulicach UK pojawiły się billboardy z hasłem „Home Needs More” (pol. „Dom potrzebuje więcej”), ale to nie wszystko. Twórcy działań marketingowych postawili również na tworzenie treści internetowych, a nawet… akcje w centach brytyjskich miast, dzięki którym każdy może na przykład odebrać bezpłatne paczuszki z nasionami kwiatów.

(Twój) „Dom potrzebuje więcej”

Na oficjalnej platformie firmy Homebase pod nazwą „All Your Home Needs” można zapoznać się ze wskazówkami dotyczącymi sadzenia warzyw i owoców oraz wysiewu kwiatów i ziół w przydomowych ogródkach i na balkonach. Co sadzić i kiedy? Jakiej ziemi potrzebują poszczególne gatunki roślin? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdą wszyscy, którzy odwiedzą serwis Homebase. Znajdują się tam także bezpośrednie linki do konkretnych produktów w internetowym sklepie Homebase.

fot. Homebase

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na północ, czy na południe? Czyli o tym, co lubią kwiaty

Firma Homebase postanowiła też podejść niestandardowo do reklam outdoorowych. Cykl kreacji typu OOH został zaprojektowany w taki sposób, że nawiązuje bezpośrednio do wymagań, jakie mają poszczególne gatunki roślin, aby prezentować się jak najlepiej.

fot. Marketing Beat UK

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W sieci już pojawiły się entuzjastyczne komentarze internautów, którzy chwalą zarówno Homebase, jak i odpowiedzialną za kampanię agencję OTHERWAY, za kreatywność i nietuzinkowe podejście do tematu, jakim jest obecność roślin w przydomowych ogródkach, na balkonach i parapetach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ponadto, w brytyjskiej telewizji, a także na platformie YouTube można znaleźć 30-sekundowy klip video promujący kampanię pt. „Home Needs More”. Prezentowane są w nim produkty na co dzień dostępne w sklepach sieci Homebase.

Zdjęcie główne: LinkedIn

PS Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę

Marka kosmetyczna The Ordinary chce, by jej komunikacja była prosta i opierała się na nauce. W związku z tym rezygnuje ze współpracy z celebrytami w kampaniach.

PS2 Fake OOH, czyli reklamy zewnętrzne, które nie istnieją

Trend fake OOH coraz śmielej zadomawia się w marketingu na całym świecie. Z nieograniczonych możliwości, jakie daje wirtualna rzeczywistość, korzystają już m.in. marki kosmetyczne, restauracje i modowi giganci.