Brytyjska sieć sklepów z wyposażeniem mieszkań, domów i ogrodów promuje się na wyspach outdoorową kampanią pełną kwiatów. Na ulicach UK pojawiły się billboardy z hasłem „Home Needs More” (pol. „Dom potrzebuje więcej”), ale to nie wszystko. Twórcy działań marketingowych postawili również na tworzenie treści internetowych, a nawet… akcje w centach brytyjskich miast, dzięki którym każdy może na przykład odebrać bezpłatne paczuszki z nasionami kwiatów.
Zobacz również
(Twój) „Dom potrzebuje więcej”
Na oficjalnej platformie firmy Homebase pod nazwą „All Your Home Needs” można zapoznać się ze wskazówkami dotyczącymi sadzenia warzyw i owoców oraz wysiewu kwiatów i ziół w przydomowych ogródkach i na balkonach. Co sadzić i kiedy? Jakiej ziemi potrzebują poszczególne gatunki roślin? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdą wszyscy, którzy odwiedzą serwis Homebase. Znajdują się tam także bezpośrednie linki do konkretnych produktów w internetowym sklepie Homebase.

fot. Homebase
Na północ, czy na południe? Czyli o tym, co lubią kwiaty
Firma Homebase postanowiła też podejść niestandardowo do reklam outdoorowych. Cykl kreacji typu OOH został zaprojektowany w taki sposób, że nawiązuje bezpośrednio do wymagań, jakie mają poszczególne gatunki roślin, aby prezentować się jak najlepiej.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
fot. Marketing Beat UK
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W sieci już pojawiły się entuzjastyczne komentarze internautów, którzy chwalą zarówno Homebase, jak i odpowiedzialną za kampanię agencję OTHERWAY, za kreatywność i nietuzinkowe podejście do tematu, jakim jest obecność roślin w przydomowych ogródkach, na balkonach i parapetach.
Ponadto, w brytyjskiej telewizji, a także na platformie YouTube można znaleźć 30-sekundowy klip video promujący kampanię pt. „Home Needs More”. Prezentowane są w nim produkty na co dzień dostępne w sklepach sieci Homebase.
Zdjęcie główne: LinkedIn
PS Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę
Marka kosmetyczna The Ordinary chce, by jej komunikacja była prosta i opierała się na nauce. W związku z tym rezygnuje ze współpracy z celebrytami w kampaniach.
PS2 Fake OOH, czyli reklamy zewnętrzne, które nie istnieją
Trend fake OOH coraz śmielej zadomawia się w marketingu na całym świecie. Z nieograniczonych możliwości, jakie daje wirtualna rzeczywistość, korzystają już m.in. marki kosmetyczne, restauracje i modowi giganci.