„Home Needs More”: outdoorowa kampania reklamowa brytyjskiej firmy Homebase wykorzystująca nasłonecznienie

„Home Needs More”: outdoorowa kampania reklamowa brytyjskiej firmy Homebase wykorzystująca nasłonecznienie
Brytyjskie sklepy Homebase prowadzą kampanię OOH, wykorzystując kierunek padania światła słonecznego. W tym celu stworzono billboardy, na których umieszczono nazwy gatunków różnych kwiatów, w zależności od tego, w którą stronę świata skierowana jest reklama. „Jeśli twój ogród skierowany jest na północ, jak ten billboard, te kwiaty się w nim sprawdzą" – czytamy w przykładowym haśle.
O autorze
1 min czytania 2024-05-13

Brytyjska sieć sklepów z wyposażeniem mieszkań, domów i ogrodów promuje się na wyspach outdoorową kampanią pełną kwiatów. Na ulicach UK pojawiły się billboardy z hasłem „Home Needs More” (pol. „Dom potrzebuje więcej”), ale to nie wszystko. Twórcy działań marketingowych postawili również na tworzenie treści internetowych, a nawet… akcje w centach brytyjskich miast, dzięki którym każdy może na przykład odebrać bezpłatne paczuszki z nasionami kwiatów.

(Twój) „Dom potrzebuje więcej”

Na oficjalnej platformie firmy Homebase pod nazwą „All Your Home Needs” można zapoznać się ze wskazówkami dotyczącymi sadzenia warzyw i owoców oraz wysiewu kwiatów i ziół w przydomowych ogródkach i na balkonach. Co sadzić i kiedy? Jakiej ziemi potrzebują poszczególne gatunki roślin? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdą wszyscy, którzy odwiedzą serwis Homebase. Znajdują się tam także bezpośrednie linki do konkretnych produktów w internetowym sklepie Homebase.

fot. Homebase

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na północ, czy na południe? Czyli o tym, co lubią kwiaty

Firma Homebase postanowiła też podejść niestandardowo do reklam outdoorowych. Cykl kreacji typu OOH został zaprojektowany w taki sposób, że nawiązuje bezpośrednio do wymagań, jakie mają poszczególne gatunki roślin, aby prezentować się jak najlepiej.

fot. Marketing Beat UK

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W sieci już pojawiły się entuzjastyczne komentarze internautów, którzy chwalą zarówno Homebase, jak i odpowiedzialną za kampanię agencję OTHERWAY, za kreatywność i nietuzinkowe podejście do tematu, jakim jest obecność roślin w przydomowych ogródkach, na balkonach i parapetach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ponadto, w brytyjskiej telewizji, a także na platformie YouTube można znaleźć 30-sekundowy klip video promujący kampanię pt. „Home Needs More”. Prezentowane są w nim produkty na co dzień dostępne w sklepach sieci Homebase.

Zdjęcie główne: LinkedIn

PS Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę

Marka kosmetyczna The Ordinary chce, by jej komunikacja była prosta i opierała się na nauce. W związku z tym rezygnuje ze współpracy z celebrytami w kampaniach.

PS2 Fake OOH, czyli reklamy zewnętrzne, które nie istnieją

Trend fake OOH coraz śmielej zadomawia się w marketingu na całym świecie. Z nieograniczonych możliwości, jakie daje wirtualna rzeczywistość, korzystają już m.in. marki kosmetyczne, restauracje i modowi giganci.