Idealnytaras.pl oraz tarasy-twinson.pl to strony w pełni poświęcone tematyce związanej z budową nowego lub modernizacją istniejącego już tarasu. Serwisy są bazą praktycznych informacji oraz miejscem kontaktu z dystrybutorami materiałów z całej Polski.
Agencja digitalowa HONKI odpowiedzialna jest za całościową obecność firmy Twinson w Internecie. W jej skład wchodzą: przygotowanie serwisu WWW i jego rozwój, pozycjonowanie i content marketing oraz kampanie reklamowe – wizerunkowe i sprzedażowe.
Zobacz również
Agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w Internecie. Kreacja reklamowa jest targetowana na użytkowników zainteresowanych tematyką budowlaną oraz remontem domu lub mieszkania. Równocześnie z kampanią display prowadzona jest także promocja w wyszukiwarkach.
Działania w sieci ukierunkowane są na pozyskanie wartościowego ruchu, który już przekłada się na pierwsze zapytania ofertowe, co jeszcze bardziej motywuje nas do działania – komentuje Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.
Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w lipcu, natomiast drugi ruszył na początku sierpnia. Wszystkie działania promocyjne są elementem długofalowej strategii reklamowej, której zakończenie planowane jest na koniec października tego roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Twinson jest częścią Inoutic/Deceuninck – światowego lidera w produkcji innowacyjnych systemów budowlanych przeznaczonych na okna, drzwi, elewacje i tarasy. Korzystając z najnowszych technologii, firma oferuje coraz bardziej komfortowe i funkcjonalne rozwiązania w budownictwie i architekturze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing