HONKI Digital Agency i Bidlab dla branży budowlanej

Agencja digitalowa HONKI odpowiada za kompleksową obsługę marki Twinson w Internecie. Do współpracy została zaproszona agencja mediowa Bidlab, która zajęła się planowaniem i zakupem mediów.
O autorze
1 min czytania 2017-08-23

Idealnytaras.pl oraz tarasy-twinson.pl to strony w pełni poświęcone tematyce związanej z budową nowego lub modernizacją istniejącego już tarasu. Serwisy są bazą praktycznych informacji oraz miejscem kontaktu z dystrybutorami materiałów z całej Polski.

Agencja digitalowa HONKI odpowiedzialna jest za całościową obecność firmy Twinson w Internecie. W jej skład wchodzą: przygotowanie serwisu WWW i jego rozwój, pozycjonowanie i content marketing oraz kampanie reklamowe – wizerunkowe i sprzedażowe.

Agencja mediowa Bidlab zajęła się planowaniem i zakupem mediów w Internecie. Kreacja reklamowa jest targetowana na użytkowników zainteresowanych tematyką budowlaną oraz remontem domu lub mieszkania. Równocześnie z kampanią display prowadzona jest także promocja w wyszukiwarkach.

Działania w sieci ukierunkowane są na pozyskanie wartościowego ruchu, który już przekłada się na pierwsze zapytania ofertowe, co jeszcze bardziej motywuje nas do działania – komentuje Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w lipcu, natomiast drugi ruszył na początku sierpnia. Wszystkie działania promocyjne są elementem długofalowej strategii reklamowej, której zakończenie planowane jest na koniec października tego roku.

Twinson jest częścią Inoutic/Deceuninck – światowego lidera w produkcji innowacyjnych systemów budowlanych przeznaczonych na okna, drzwi, elewacje i tarasy. Korzystając z najnowszych technologii, firma oferuje coraz bardziej komfortowe i funkcjonalne rozwiązania w budownictwie i architekturze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się