TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Huawei kolejny rok z rzędu w awansuje w rankingu najcenniejszych marek świata – BrandZ 2019

Huawei awansował na 47. pozycję w tegorocznym rankingu najbardziej wartościowych marek BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands. W porównaniu z ubiegłym rokiem, wartość marki wzrosła o 8% i wynosi blisko 27 miliardów dolarów.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

Huawei konsekwentnie umacnia swoją pozycję i pnie się w górę w rankingu BrandZ – rok temu marka zajmowała 48. miejsce na liście, a w 2017 roku miejsce 49. Spośród producentów smartfonów, zajmujących czołowe pozycje w rankingu BrandZ, Huawei jest jedyną firmą, która – według danych IDC – odnotowała wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2019 roku, i był to wzrost aż 50-procentowy, który dał firmie drugą pozyję w globalnym rynku smartfonów z udziałem 19%.

Ranking najbardziej wartościowych marek świata, BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands, prowadzony jest od 2006 roku przez firmę Kantar Millward Brown. Badanie łączy w sobie wskaźniki mierzące wartość marek w oparciu o wywiady przeprowadzone z blisko trzema milionami konsumentów na świecie oraz w oparciu o analizę wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Worldpanel). Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, przy założeniu, że wartość ta jest wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, klarownego pozycjonowania oraz pozycji lidera.