Hubert Świtalski, country manager firmy Meetrics na Polskę, awansuje na stanowisko regional manager CEE. Pozostanie szefem firmy na Polskę, jednak odpowiedzialny będzie za rozwój biznesu na szybko rosnących rynkach Europy Środkowo-Wschodniej – pozyskiwanie klientów, a także wspieranie istniejących relacji zarówno z reklamodawcami, jak i wydawcami mediów oraz organizacjami branżowymi.
Hubert Świtalski został szefem Meetrics Polska w 2019 roku. Do Meetrics przeszedł z Polsat Media, gdzie w strukturach Biura Reklamy zarządzał zespołem AdTube – odpowiadał m.in. za współpracę z influencerami oraz partnerami z obszaru Social Media, jak również z domami mediowymi i kluczowymi klientami.
Zobacz również
W branży pracuje od 12 lat. Karierę rozpoczynał w 2009 roku; przed Polsat Media pracował m.in. w Agorze (jako Agency Group Head) i Ströer Media (jako Agency Sales Deputy Director).
Hubert Świtalski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]