Huuuge dla środowiska
Playing for the Planet Allience wspiera działania proekologiczne wewnątrz branży gamingowej. W tym roku tematem przewodnim akcji były ponowne zalesienia. Huuuge współpracuje przy realizacji sadzenia drzew na całym świecie z Ecosia – organizacją non-profit, która 80% swoich przychodów przekazuje instytucjom działającym w Brazylii, Etiopii, Burkina Faso i innych rejonach zagrożonych wylesianiem.
Huuuge do przygotowania specjalnego wydarzenia zaprosił swoich pracowników. W kwietniu odbyły się maratony programistyczne tzw. game jam, podczas których tworzono projekty tematycznie związane z ideą dbania o środowisko. Najlepszy pomysł został wyróżniony nagrodą dla autorów oraz realizacją – na bazie wymyślonych założeń powstało dwudniowe wydarzenie „Let’s Plant” w grze Traffic Puzzle.
Zobacz również
Ukończone wydarzenia w grze Traffic Puzzle oznaczało przekazanie przez Huuuge środków na zakup jednej sadzonki. Finalnie, dzięki wzmożonej aktywności społeczności, producent i wydawca gier przeznaczył środki na dofinansowanie zasadzenia aż 15 tysięcy drzew na całym świecie.
Jesteśmy dumni, że dołączyliśmy do tak rozpoznawalnej inicjatywy, jaką jest Green Game Jam. Jest to świetna okazja na pokazanie siły, jaka drzemie w naszej branży, a która w połączeniu z charakterystyczną dla nas kreatywnością przełoży się na zwiększanie świadomości ekologicznej wśród graczy. Cieszymy się, że obserwujemy wzrost zainteresowania naszej społeczności działaniami, które jednocześnie dostarczają im rozrywki, a z drugiej strony przekładają się na wsparcie dla środowiska – powiedziała Katarzyna Marques David, product marketing manager, Huuuge
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach akcji Green Game Jam. Wystartowała specjalna strona w sklepie Ecosia – można w niej kupić różne pakiety liczbowe drzew do posadzenia. Nabywcy otrzymają też certyfikat potwierdzający zakup.
Słuchaj podcastu NowyMarketing