Maczfit za pomocą panelu klienta oraz aplikacji umożliwia łatwe zarządzanie zamówieniami, a także ich monitorowanie. Usługa zapewnia m.in. wybieranie ulubionych dań, zmianę adresu dostawy, polecanie cateringu znajomym, a także dołączenie do programu lojalnościowego, w ramach którego odbywa się konkurs.
– Maczfit jest mocno zaangażowany w swoją misję zmiany nawyków żywieniowych Polaków. Skupia wokół siebie ludzi, którzy wyznają te same wartości – cenią zdrową i zbilansowaną dietę, a uczestnicząc w naszym programie lojalnościowym, w ramach którego uruchomiliśmy naszą Akcję Specjalną, poniekąd pomagają nam je realizować – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.
Zobacz również
Mechanika Akcji specjalnej polega na zdobywaniu punktów – Maczcoinów. Dziesięć osób z największą liczbą Maczcoinów otrzyma jedną z wyjątkowych nagród. Punkty przyznawane są za wykonywanie określonych aktywności takich jak: zamawianie diety, ocena posiłków oraz polecanie Maczfit znajomym.
Nagrodą główną w Akcji specjalnej jest kultowy model samochodu – hybrydowy Fiat 500, który zapewnia mniejszą emisję CO2 i zużycie paliwa aż o 30%. Pozostali uczestnicy konkursu z najwyższą liczbą punktów mają szansę walczyć o: rower spinningowy Group Cycle Connect, smartphone’a iPhone 11, hulajnogę elektryczną Xiaomi Mi Pro 2, Apple Watch 5, AirPods Pro, weekend w SPA Dr Irena Eris dla dwojga, voucher do sklepu Nike na 3000 zł oraz miesiąc lub dwa tygodnie wybranej diety Maczfit.
Akcja specjalna potrwa od 15 września do 15 grudnia 2020 roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing