hyperCREW wygrała przetarg na obsługę marki Maoam w obszarze digital

Marka Maoam, z portfolio firmy Haribo, została nowym klientem agencji hyperCREW. Współpraca startuje w marcu, agencja zdobyła budżet w wyniku wygrania przetargu, który dotyczył obsługi w obszarze digital.
O autorze
1 min czytania 2016-03-11

Będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie strategii i całość działań z zakresu Social Media, doradztwo strategiczne we wszystkich działaniach digital, produkcje filmowe, przygotowywanie i prowadzenie kampanii internetowych oraz zakup mediów.

Pierwszym etapem współpracy będzie opracowanie strategii komunikacji marki Maoam w Social Mediach, oraz przygotowanie launchu oficjalnego profilu brandu w Facebooku wraz z poprzedzającą go internetową kampanią teaserową.

Umowa pomiędzy marketerem i agencją została podpisana na rok, zakres współpracy obejmuje m.in. także prowadzenie profili w Facebooku i Instagramie, doradztwo strategiczne w zakresie innych działań digital, przygotowywanie i prowadzenie kampanii, produkcje filmów, zakup mediów, monitoring sieci dla marki Maoam i jej otoczenia rynkowego etc.

– W najbliższym czasie uruchomimy oficjalne profile Maoam w Facebooku i Instagramie. Do tej pory marka była w tych kanałach nieobecna. Założeniem komunikacji jest spontaniczne i niepokorne komentowanie otoczenia, w którym żyjemy, w myśl hasła „Full on till it’s gone!”. Planujemy, by komunikacja była słodka i kolorowa – jak sama marka Maoam – zapowiada Anna Stróżyńska z Haribo Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing