Będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie strategii i całość działań z zakresu Social Media, doradztwo strategiczne we wszystkich działaniach digital, produkcje filmowe, przygotowywanie i prowadzenie kampanii internetowych oraz zakup mediów.
Pierwszym etapem współpracy będzie opracowanie strategii komunikacji marki Maoam w Social Mediach, oraz przygotowanie launchu oficjalnego profilu brandu w Facebooku wraz z poprzedzającą go internetową kampanią teaserową.
Zobacz również
Umowa pomiędzy marketerem i agencją została podpisana na rok, zakres współpracy obejmuje m.in. także prowadzenie profili w Facebooku i Instagramie, doradztwo strategiczne w zakresie innych działań digital, przygotowywanie i prowadzenie kampanii, produkcje filmów, zakup mediów, monitoring sieci dla marki Maoam i jej otoczenia rynkowego etc.
– W najbliższym czasie uruchomimy oficjalne profile Maoam w Facebooku i Instagramie. Do tej pory marka była w tych kanałach nieobecna. Założeniem komunikacji jest spontaniczne i niepokorne komentowanie otoczenia, w którym żyjemy, w myśl hasła „Full on till it’s gone!”. Planujemy, by komunikacja była słodka i kolorowa – jak sama marka Maoam – zapowiada Anna Stróżyńska z Haribo Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing