MMA (mmaglobal.com) zajmuje się promocją, edukacją i ochroną rynku mobile marketingu. Organizacja promuje dobre praktyki oraz wspiera powstawanie branżowych standardów w zakresie technologii i kreacji. Do MMA należą przede wszystkim agencje, reklamodawcy, producenci urządzeń, operatorzy oraz dostawcy usług mobilnych.
– Marketing mobilny szybko zyskuje na znaczeniu w komunikacji. Tak dynamicznie postępująca ewolucja usług może prowadzić do niejednorodnego rozwoju ich jakości, co negatywnie odbije się na satysfakcji marketerów. Dzięki działalności MMA, Hypermedia Isobar będzie miała dostęp do najnowszych rozwiązań, co pozwoli agencji świadczyć usługi mobilne, zgodne ze stale rozwijającymi się standardami jakości – powiedział Jarosław Rzepecki, szef działu Mobile w agencji komunikacji Hypermedia Isobar.
Zobacz również
To kolejny krok, po utworzeniu w maju dedykowanego działu Mobile, wzmacniający kompetencje zespołu Hypermedia Isobar w zakresie projektów mobilnych.