„I LOVE HOT NUDLE”: Nudle Knorr stały się inspiracją do stworzenia streetwearowego dropu

„I LOVE HOT NUDLE”: Nudle Knorr stały się inspiracją do stworzenia streetwearowego dropu
Czy uliczna moda może być inspirowana nudlami? Oczywiście. Z okazji premiery nowych smaków marka Knorr wraz ze streetwearowym brandem 2005 wypuściła limitowaną kolekcję ubrań, inspirowaną „najgorętszymi kluskami w mieście”.
O autorze
1 min czytania 2024-10-23

W odzieżowej linii nudli znalazły się ubrania z nadrukami nawiązującymi do ikonicznego makaronu i nowych smaków, w tym bluzy z napisem „I LOVE HOT NUDLE” i czapki z hasłem „SEND NOODLES”. Kolekcję uzupełniają T-shirty, skarpetki i limitowane nudlowe sneakersy. Ubrania sygnowane markami Knorr i 2005 można zdobyć w specjalnie przygotowanej promocji – której nagłośnienie powierzono influencerom.

– W naszej nudlowej rodzinie pojawiły się warianty: Kurczak Pikantny z dodatkiem piri-piri oraz delikatniejszy Kurczak Słodko-kwaśny z wyraźnie wyczuwalną słodyczą ananasa. Już w samych nowych propozycjach od Knorr można poczuć jasne inspiracje tym, co współczesny entuzjasta streetfoodu kocha najbardziej: wyraziste smaki i vibe ulicznych straganów z jedzeniem. Oczywistym więc stało się stworzenie takiej propozycji launchu produktowego, aby bezpośrednio przełożył się na ulubiony styl życia miłośników nudli – ma być miejsko, szybko i wygodnie, a co więcej – wszystko ma ociekać dobrym i zdecydowanym smakiem – opowiada Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w Unilever.

Promocja komunikowana jest w mediach społecznościowych, przez działania influencerskie i we współpracy z partnerami handlowymi – ze szczególnym uwzględnieniem sieci Biedronka, w której do wygrania są także niewystępujące gdzie indziej elementy kolekcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept i jego realizację w oparciu o działania influencerskie, współpracę z mediami lifestylowymi i partnerami handlowymi odpowiada That One Agency.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się