W dobie panującej pandemii koronawirusa dom czy też mieszkanie to miejsce, w którym spędzamy większość naszego czasu. Tu pracujemy i tu spędzamy wolny czas. I choć niekoniecznie jest to nasz własny wybór, to musimy przestrzegać pewnych zaleceń ogłoszonych przez rząd, by nie narazić ani siebie, ani naszych bliskich na zarażenie wirusem.
Jako że taka sytuacja dotyczy nie tylko naszego kraju, ale też i większości państw na świecie, hiszpański oddział IKEA postanowił stworzyć uniwersalną kampanię, która pokazuje, jak ważne znaczenie w życiu człowieka ma dom, a już zwłaszcza w obecnej sytuacji, w której się znajdujemy.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja McCann.
PS
Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wspierając inicjatywę #WzywamyPosiłki, pracownicy IKEA Food ruszają z przygotowaniami dań obiadowych dla tych, którzy stoją na straży naszego bezpieczeństwa i zapewniają ochronę przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa.