IAA Polska rusza z pierwszym programem liderskim w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds

Do 16 kwietnia br. trwa rekrutacja do programu liderskiego Marketing Masterminds. Kandydatów do programu zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie marketingowych talentów i wsparcie ich w dalszym rozwoju.
O autorze
1 min czytania 2021-03-24

W trwającym dwa lata, bezpłatnym programie, finalnie weźmie udział od 12 do 15 osób, wyłonionych w kilkuetapowej rekrutacji, przeprowadzanej przy wsparciu niezależnej agencji executive search, firmy Antal. Na uczestników czeka wiele rozwijających aktywności i możliwość zbudowania marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ważną korzyścią dla uczestników będzie także feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego, przygotowujące ich do roli liderów przyszłości.

– Nominowanie danej osoby do programu to docenienie jej potencjału i roli, jaką niebawem odegra. W otoczeniu każdego z nas jest Marketing Mastermind – przyszły lider lub liderka branży. Rekomendując ich do udziału w programie, dajemy czytelny sygnał, że dostrzegamy tę wyjątkowość – mówi Jacek Olechowski, CEO Mediacap i prezes zarządu IAA Polska.

Program Marketing Masterminds skierowany jest do osób pracujących w branży komunikacji marketingowej, po stronie marketera, mediów lub agencji, które mają minimum trzy i nie więcej niż trzynaście lat doświadczenia na stanowisku specjalistycznym lub menedżerskim. Kandydatów nominują członkowie IAA Polska – mogą to być osoby pracujące w ich firmach lub osoby, z którymi współpracują. – Ważne jest, by kandydaci mieli już na koncie konkretne sukcesy, potrafili przewodzić zmianom i kierować zespołem – mówi Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska. – Głównym celem programu jest wsparcie w rozwoju osób z potencjałem, które już teraz wyróżniają się w swoich firmach, a w niedalekiej przyszłości będą liderami najważniejszych branżowych projektów i być może zasiądą w zarządach firm – podsumowuje Jerzy Minorczyk.

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są Antal Polska, TVN Media i Grupa Mediacap.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie www.marketingmasterminds.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing