II Forum Customer Experience Management

Uzupełnij brakujące ogniwo między Tobą a klientem. 28-29.11.2012, Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport
O autorze
1 min czytania 2012-10-23

• Pomiędzy marketingiem, obsługą klienta a sprzedażą – czy w tej konfiguracji brakuje w Twojej firmie ogniwa, które zapewni spójność i efektywność działań?

• Planujesz wdrożenie Customer Experience Management – nie wiesz jednak jak przekonać do tego zarząd i inne działy Twojej organizacji oraz jak stworzyć skuteczną strategię implementacji?

• Twoja firma poznała już CEM i jego siłę – jesteś na nieustającej drodze do poprawy doświadczeń klienta, wciąż szukasz nowych możliwości maksymalizowania i wykorzystania strategii CEM w Twojej firmie?

Jeżeli odpowiadasz TAK na te pytania – z całą pewnością II Forum Customer Experience Management jest wydarzeniem, na którym nie może Cię zabraknąć!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Puls biznesu zaprasza do udziału i zachęca, abyś dowiedział się jak doświadczeniami swoich klientów zarządzają m. in. Orange, Canal+, Groupon, Piotr i Paweł, Pekao S.A., LUX MED, DB Schenker.

Formuła spotkania została przygotowana z myślą zarówno o początkującyh praktykach CEM, jak również o tych zaawansowanych – spersonalizowanie programu umożliwi Ci równoległa sesja warsztatowa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spotkamy się wspólnie z zaproszonymi ekspertami w Warszawie w dniach 28 – 29 listopada 2012 r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jeżeli pełnisz funkcję dyrektora, managera i specjalisty:

  • customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
  • badań i rozwoju
  • obsługi klienta, rozwoju procesów obsługi klienta
  • marketingu
  • programów i operacji lojalnościowych
  • sprzedaży
  • wsparcia sprzedaży i marketingu
  • zarządzania wartością klientów
  • rozwoju segmentów klientów
  • planowania i analiz
  • zarządzania kontaktami z klientem
  • customer intelligence, business intelligence

powinieneś wziąć udział w Forum, aby wzbogacić swoją wiedzę i doświadczenia!

Więcej informacji o Forum oraz formularz zgłoszeniowy on-line na stronie.