• Pomiędzy marketingiem, obsługą klienta a sprzedażą – czy w tej konfiguracji brakuje w Twojej firmie ogniwa, które zapewni spójność i efektywność działań?
• Planujesz wdrożenie Customer Experience Management – nie wiesz jednak jak przekonać do tego zarząd i inne działy Twojej organizacji oraz jak stworzyć skuteczną strategię implementacji?
Zobacz również
• Twoja firma poznała już CEM i jego siłę – jesteś na nieustającej drodze do poprawy doświadczeń klienta, wciąż szukasz nowych możliwości maksymalizowania i wykorzystania strategii CEM w Twojej firmie?
Jeżeli odpowiadasz TAK na te pytania – z całą pewnością II Forum Customer Experience Management jest wydarzeniem, na którym nie może Cię zabraknąć!
Puls biznesu zaprasza do udziału i zachęca, abyś dowiedział się jak doświadczeniami swoich klientów zarządzają m. in. Orange, Canal+, Groupon, Piotr i Paweł, Pekao S.A., LUX MED, DB Schenker.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Formuła spotkania została przygotowana z myślą zarówno o początkującyh praktykach CEM, jak również o tych zaawansowanych – spersonalizowanie programu umożliwi Ci równoległa sesja warsztatowa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spotkamy się wspólnie z zaproszonymi ekspertami w Warszawie w dniach 28 – 29 listopada 2012 r.
Jeżeli pełnisz funkcję dyrektora, managera i specjalisty:
- customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
- badań i rozwoju
- obsługi klienta, rozwoju procesów obsługi klienta
- marketingu
- programów i operacji lojalnościowych
- sprzedaży
- wsparcia sprzedaży i marketingu
- zarządzania wartością klientów
- rozwoju segmentów klientów
- planowania i analiz
- zarządzania kontaktami z klientem
- customer intelligence, business intelligence
powinieneś wziąć udział w Forum, aby wzbogacić swoją wiedzę i doświadczenia!
Więcej informacji o Forum oraz formularz zgłoszeniowy on-line na stronie.