IKEA szuka online content team leadera. Co w tym wyjątkowego? Robi to w nieoczywisty sposób. Marka, która lubi eksperymentować i stawia na nowoczesne rozwiązania, wykorzystuje podcast w konkretnym procesie rekrutacyjnym. Jako pracodawca szuka również osób o nieszablonowym podejściu, które pasjonują się innowacjami i podążają za nowymi trendami w marketingu i e-commerce.
Podcast pozwoli kandydatom lepiej poznać wymagania oraz dowiedzieć się więcej o zespole i działach, z którymi współpracuje się na tym stanowisku. IKEA uchyla rąbka tajemnicy, pokazując pracę „od kuchni”, dając przy tym głos przyszłej szefowej kandydatki/kandydata oraz rekruterce, które w luźnej atmosferze rozmawiają o tym, na czym nowa rola ma polegać, czego od nowej osoby oczekują i jak pracuje się w IKEA. Pracowniczki IKEA opowiadają o swoich doświadczeniach, o tym, na jakich wartościach opiera się firma.
– Proces rekrutacyjny to proces dwustronny. Chcemy dać się lepiej poznać, zainteresować kandydatów. Nie wszystko da się opowiedzieć w ogłoszeniu o pracę. W tym wypadku podcast wydaje się lepszym rozwiązaniem. Zależy nam, by do zespołu trafiła osoba, która ma niezbędną wiedzę, ale też doceni wyjątkowe podejście i poczuje naszą energię – mówi Karolina Szabłowska, country marketing communications manager.
Zobacz również
Jeśli chcecie się dowiedzieć, co to jest „grandparent talk”, jaka jest atmosfera w IKEA oraz co nas zajmuje na co dzień to zapraszamy do wysłuchania podcastu. Ogłoszenie jest też dostępne w tradycyjnej, pisemnej formie, a termin na składanie aplikacji upływa 23 lipca 2021 r.
Podcast powstał we współpracy z Edytą Kowal, która postawiła pracowniczki IKEA w ogniu pytań i zrealizowała nagranie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]