Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi

IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi
Rozwiązanie znane m.in. z restauracji McDonald's wkrótce być może pojawi się również we wszystkich sklepach szwedzkiej marki. Gdzie na można testować „kioski ekspresowe"?
O autorze
1 min czytania 2021-10-26

Weekendowe wizyty w sklepach IKEA wiążą się nie tylko z tłumami przy kasach, ale także w strefie, gdzie sprzedawane są szybkie przekąski. I tak jak płacenie za meble oraz akcesoria od szwedzkiej marki zostało już w znacznym stopniu przyspieszone dzięki kasom samoobsługowym, tak klienci, którzy chcą zjeść słynnego hot doga, muszą nadal odstać swoje w wielometrowych kolejkach.

Wkrótce jednak być może się to zmieni, bo IKEA zaczęła testować nowy sposób zamawiania i płacenia za jedzenie w swoich strefach bistro. W sklepach zlokalizowanych w Lublinie i Szczecinie pojawiły się „kioski ekspresowe”, które znamy m.in. z restauracji McDonald’s. Zadaniem urządzeń jest rozładowanie ruchu w danej strefie, gdyż część klientów może szybko zamówić coś w interaktywnym kiosku, a część skorzystać z tradycyjnej kasy obsługiwanej przez pracownika sklepu. 

W kioskach będzie można kupić m.in. hot dogi, zapiekanki czy szwedzkie bułeczki cynamonowe. IKEA liczy na to, że nowe narzędzie do zamawiania i płacenia przełoży się na zwiększenie satysfakcji z doświadczenia zakupowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Ruszyły pierwsze testowe dostawy dań z Restauracji IKEA na terenie wybranych miast Polski. Dostawy obejmują także produkty ze Sklepiku Szwedzkiego dostępne w sklepach stacjonarnych IKEA. Oferta będzie dostępna w kategorii „Jedzenie” w aplikacji Glovo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejny testowany projekt IKEA, polega na tym, że klienci są zachęcani do przynoszenia swoich starych lub nieużywanych poduszek i kołder. Belgijski oddział szwedzkiej sieci meblowej zamierza odświeżać i przywracać dawny blask zużytym tekstyliom.