TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA wprowadza e-kioski, aby jeszcze bardziej ułatwić zakupy

IKEA wprowadza e-kioski, aby jeszcze bardziej ułatwić zakupy
IKEA wprowadza samoobsługowe kioski, które mają jeszcze bardziej uprościć i przyspieszyć kupowanie. W ten sposób sieć sklepów robi kolejny krok w kierunku poprawy doświadczeń zakupowych klientów.
O autorze
1 min czytania 2024-07-16

IKEA Upptäcka, czyli samoobsługowe kioski do płatności, pojawiły się w pierwszych sklepach sieci IKEA. Dzięki temu liczba pracowników obsługujących tradycyjne kasy zmniejszy się, załodze będzie można powierzyć w tym czasie bardziej kompleksowe zadania, a zakupy zrobimy szybciej.

– Ta inicjatywa wspiera wizję IKEA polegającą na tworzeniu lepszego codziennego życia dla wielu osób, dając klientom możliwość lepszego odkrywania naszych produktów z dowolnego miejsca w sklepie, a jednocześnie pokazując nasze zaangażowanie wobec naszych współpracowników – tłumaczy taki ruch Parag Parekh, CDO w IKEA Retail (Ingka Group).

Kilkadziesiąt kiosków samoobsługowych w każdym sklepie IKEA to sposób na lokalizowanie pożądanych produktów. Kiedy klienci będą gotowi do zakupu, mogą kontynuować transakcję na swoich osobistych urządzeniach. Kioski Upptäcka oferują elastyczność i wygodę, znacznie skracając czas oczekiwania i poprawiając ogólną satysfakcję klienta. Przedstawiciele IKEA twierdzą, że dzięki temu rozwiązaniu mogą dziś obsłużyć sześciokrotnie więcej klientów niż w przypadku rozwiązania tradycyjnego.

Zdjęcia: www.ingka.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS IKEA sprowadza lato do Szwecji. W Sztokholmie zainstalowano olbrzymie lustro, dzięki któremu słońce dotrze do wszystkich restauracji

Lato w Sztokholmie nie gwarantuje dużej ilości słońca. Wie o tym IKEA, która postanowiła to zmienić i w tym celu zainstalowała w centrum szwedzkiej stolicy lustro sterowane nadajnikiem GPS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing