Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

IKEA wprowadza e-kioski, aby jeszcze bardziej ułatwić zakupy

IKEA wprowadza e-kioski, aby jeszcze bardziej ułatwić zakupy
IKEA wprowadza samoobsługowe kioski, które mają jeszcze bardziej uprościć i przyspieszyć kupowanie. W ten sposób sieć sklepów robi kolejny krok w kierunku poprawy doświadczeń zakupowych klientów.
O autorze
1 min czytania 2024-07-16

IKEA Upptäcka, czyli samoobsługowe kioski do płatności, pojawiły się w pierwszych sklepach sieci IKEA. Dzięki temu liczba pracowników obsługujących tradycyjne kasy zmniejszy się, załodze będzie można powierzyć w tym czasie bardziej kompleksowe zadania, a zakupy zrobimy szybciej.

– Ta inicjatywa wspiera wizję IKEA polegającą na tworzeniu lepszego codziennego życia dla wielu osób, dając klientom możliwość lepszego odkrywania naszych produktów z dowolnego miejsca w sklepie, a jednocześnie pokazując nasze zaangażowanie wobec naszych współpracowników – tłumaczy taki ruch Parag Parekh, CDO w IKEA Retail (Ingka Group).

Kilkadziesiąt kiosków samoobsługowych w każdym sklepie IKEA to sposób na lokalizowanie pożądanych produktów. Kiedy klienci będą gotowi do zakupu, mogą kontynuować transakcję na swoich osobistych urządzeniach. Kioski Upptäcka oferują elastyczność i wygodę, znacznie skracając czas oczekiwania i poprawiając ogólną satysfakcję klienta. Przedstawiciele IKEA twierdzą, że dzięki temu rozwiązaniu mogą dziś obsłużyć sześciokrotnie więcej klientów niż w przypadku rozwiązania tradycyjnego.

Zdjęcia: www.ingka.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS IKEA sprowadza lato do Szwecji. W Sztokholmie zainstalowano olbrzymie lustro, dzięki któremu słońce dotrze do wszystkich restauracji

Lato w Sztokholmie nie gwarantuje dużej ilości słońca. Wie o tym IKEA, która postanowiła to zmienić i w tym celu zainstalowała w centrum szwedzkiej stolicy lustro sterowane nadajnikiem GPS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing