IKEA Upptäcka, czyli samoobsługowe kioski do płatności, pojawiły się w pierwszych sklepach sieci IKEA. Dzięki temu liczba pracowników obsługujących tradycyjne kasy zmniejszy się, załodze będzie można powierzyć w tym czasie bardziej kompleksowe zadania, a zakupy zrobimy szybciej.
– Ta inicjatywa wspiera wizję IKEA polegającą na tworzeniu lepszego codziennego życia dla wielu osób, dając klientom możliwość lepszego odkrywania naszych produktów z dowolnego miejsca w sklepie, a jednocześnie pokazując nasze zaangażowanie wobec naszych współpracowników – tłumaczy taki ruch Parag Parekh, CDO w IKEA Retail (Ingka Group).
Zobacz również
Kilkadziesiąt kiosków samoobsługowych w każdym sklepie IKEA to sposób na lokalizowanie pożądanych produktów. Kiedy klienci będą gotowi do zakupu, mogą kontynuować transakcję na swoich osobistych urządzeniach. Kioski Upptäcka oferują elastyczność i wygodę, znacznie skracając czas oczekiwania i poprawiając ogólną satysfakcję klienta. Przedstawiciele IKEA twierdzą, że dzięki temu rozwiązaniu mogą dziś obsłużyć sześciokrotnie więcej klientów niż w przypadku rozwiązania tradycyjnego.
Zdjęcia: www.ingka.com
PS IKEA sprowadza lato do Szwecji. W Sztokholmie zainstalowano olbrzymie lustro, dzięki któremu słońce dotrze do wszystkich restauracji
Lato w Sztokholmie nie gwarantuje dużej ilości słońca. Wie o tym IKEA, która postanowiła to zmienić i w tym celu zainstalowała w centrum szwedzkiej stolicy lustro sterowane nadajnikiem GPS.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing