Na początku marca br. pisaliśmy o tym, że JYSK rozpoczął prowadzenie swojego własnego vloga, w którym pokazywane się ciekawostki z życia firmy, akcje społeczne oraz inicjatywy pracowników. W jednym odcinku wystąpił Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska, który opowiadał m.in. o tym, dlaczego zdecydowano, że siedziba główna firmy będzie w Gdańsku.
Teraz, w najnowszym filmiku lga Matyja, kierownik Działu Obsługi Klienta, opowiada m.in. o swojej pracy i rozwoju sklepu internetowego firmy.
Zobacz również
PS
Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka JYSK? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?
PS2
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Internet jest nieograniczonym źródłem wiedzy o otaczającym nas świecie, ale i narzędziem komunikacji dla osób prywatnych i firm, czy wszelkiego rodzaju instytucji. Wykorzystując możliwości, jakie stwarza Internet, firma może realizować zadania z zakresu Employer Brandingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing