8 listopada 2013 roku wystartowała kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest najnowszy model Mitsubishi Outlander.
W komunikacji położono nacisk na japońskie korzenie auta, bezpieczeństwo oraz przestrzeń i wygodę. Agencja IMAGINE na potrzeby tej kampanii przygotowała kreacje i materiały reklamowe publikowane w Internecie (bannery, mailingi) oraz strony landingowe w serwisie internetowym marki. Kreacje reklamowe korespondują z reklamą telewizyjną, której emisja rozpoczyna się równolegle ze startem kampanii w sieci.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Adaptację spotu TV oraz produkcję i kreację spotu radiowego przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.