IMAGINE dla nowego Mitsubishi Outlander

IMAGINE, łódzka agencja interaktywna, przygotowała internetową odsłonę kampanii reklamowej najnowszego modelu Mitsubishi Outlander.
O autorze
0 min czytania 2013-11-15

8 listopada 2013 roku wystartowała kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest najnowszy model Mitsubishi Outlander.

W komunikacji położono nacisk na japońskie korzenie auta, bezpieczeństwo oraz przestrzeń i wygodę. Agencja IMAGINE na potrzeby tej kampanii przygotowała kreacje i materiały reklamowe publikowane w Internecie (bannery, mailingi) oraz strony landingowe w serwisie internetowym marki. Kreacje reklamowe korespondują z reklamą telewizyjną, której emisja rozpoczyna się równolegle ze startem kampanii w sieci.

Adaptację spotu TV oraz produkcję i kreację spotu radiowego przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj