TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IMOK Future of Skills #4: jakie są trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera?

O autorze
1 min czytania 2023-01-23

Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 –Influencer marketing – trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?

Bycie managerem influencera to praca z twórcą internetowym przy zarządzaniu wszystkimi obszarami jego pracy. To także zostanie jego asystentem, a właściwie prawą ręką i doradcą. Odpowiednia wiedza z zakresu influencer marketingu i zarządzania pozwoli Ci pracować z influencerami na co dzień. Zarówno przy kampaniach reklamowych, jak i przygotowywaniu i publikacji codziennego contentu na YouTubie, Instagramie czy TikToku. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat pracy z twórcami internetowymi i zostaniu managerem influencera, dołącz do IMOK Future od Skills #4. Dowiesz się, dlaczego warto wybrać ten zawód, jakie kompetencje są do tego potrzebne i od czego zacząć.

Spotkanie poprowadzi Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji oraz Anna Ryczkowska, senior PR&communications manager w LTTM. Będą rozmawiać ze swoimi gośćmi o specyfice tej branży. Będą nimi:

  • Justyna Zawadzka z group influencer m anager, która z influencerami zrealizowała setki projektów dla polskich i zagranicznych marek.
  • Kacper Pakuła – group influencer manager w LTTM
  • Aleksandra Padyk, senior influencer manager w LTTM, managerka dobrze znanych i działających od wielu lat twórców internetowych.

Podczas IMOK Future of Skills #4 specjaliści ze świata influencer marketingu opowiedzą o tym, dlaczego warto zostać managerem twórcy internetowego, z kim możesz współpracować, jeśli zdecydujesz się na ten zawód, a także jakie kompetencje i umiejętności są przydatne, aby zostać managerem influencera. Podpowiedzą też, które platformy social media są najlepszym miejscem do promowania twórcy, i w jaki sposób zbudować skuteczną kampanię z influencerem dla marki, z którą podejmuje współpracę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie przegap IMOK Future of Skills #4 – Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera, który odbędzie się już 31 stycznia o godz. 19:00.

Zapisy na bezpłatne wydarzenie dostępne są na stronie imok.edu.pl/ifos_4/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się