IMS będzie zarządzał nośnikami reklamowymi w Centrum Handlowym Posnania

W poznańskiej Galerii Posnania zostały oddane do użytku innowacyjne systemy Digital Signage. Nowoczesne nośniki informacyjno-reklamowe mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu. Rynek Digital Signage dynamicznie rozwija się w Polsce już od kilku lat i jest to kolejna tak duża...
O autorze
1 min czytania 2016-10-21

…inwestycja tego typu w Polsce. Firma IMS będzie odpowiedzialna za zarządzanie zainstalowanymi nośnikami oraz sprzedaż powierzchni reklamowych.

W Centrum Handlowym Posnania zostały zamontowane ściany interaktywne, emitujące aplikacje kinectowe. Siedem ekranów tego typu zostało umieszczonych przy wejściach do galerii. Ponadto Posnania została wyposażona w nowoczesne ekrany LED-owe. W Atrium zainstalowano ekran transparentny w kształcie elipsy. Z kolei w innej części galerii umieszczono dwa ekrany LED: horyzontalny ekran LED o imponującej szerokości 48m oraz drugi pionowy dwustronny o wysokości 9m. Oba ekrany emitują zsynchronizowane ze sobą treści w postaci filmów wideo – również w technologii 3D – oraz aplikacji interaktywnych. Dodatkowo monitory zostały zainstalowane w ciagach komunikacyjnych oraz strefach gastronomicznych.

System Digital Signage, jako nowoczesne i prestiżowe rozwiązanie marketingowe jest już od lat popularny w krajach takich jak Francja czy Wielka Brytania. Dzięki zastosowaniu Digital Signage zwiększa się komfort klientów galerii (nie tylko przez zwiększenie atrakcyjności wizualnej, lecz także dzięki udogodnieniom takim jak porty ładujące telefony komórkowe, dostęp do Wi-Fi, aplikacji łączących się z portalami społecznościami). Zyskują klienci galerii i marketerzy, ponieważ mają oni okazję przedstawić odbiorcy przekaz handlowy bezpośrednio w miejscu oraz w momencie zakupu.

Oczekiwania konsumentów stale rosną, dlatego firmy, wychodząc im naprzeciw, proponują coraz to nowsze rozwiązania technologiczne – mówi Przemysław Świderski, New Business Director, IMS S.A.. Obecnie poziom wiedzy o możliwościach komunikacji cyfrowej jest coraz większy. Rozwój Digital Signage zmierza w kierunku profesjonalizacji usługi. – Dla IMS jest to kolejny duży projekt związany z tak niestandardową i nowoczesną instalacją. Jest to następny krok po projektach w krakowskiej Galerii Kazimierz i warszawskim centrum Blue City – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj