To już XI edycja Warsaw Fashion Street – znakomitego wydarzenia ze świata mody, kultury i sztuki. Motywem przewodnim imprezy jest hasło „Flower Power” – inspirację dla organizatorów stanowią kwiaty, wolność i swoboda. W ostatni weekend czerwca moda z okładek magazynów zostanie przeniesiona na ulice Warszawy.
Firma IMS jako partner tytularny będzie odpowiedzialna za stworzenie oprawy muzycznej pokazów oraz wsparcie od strony technicznej. Z inicjatywy IMS podczas tegorocznej edycji odbędzie się konkurs dla zespołów tworzących muzykę niezależną. Zespoły grające na żywo, będą towarzyszyć wybranym pokazom mody, a laureat konkursu podczas wielkiego finału imprezy otrzyma specjalną nagrodę.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
XI edycja Warsaw Fashion Week odbędzie się w dniach 25-26 czerwca. Specjalna scena zostanie zbudowana na Krakowskim Przedmieściu naprzeciwko Akademii Sztuk Pięknych. Natomiast Nowy Świat, od Ronda de Gaulle’a zaczynając, zamieni się w Ulicę Projektantów. W zeszłym roku wydarzenie przyciągnęło ponad 150 tysięcy osób na otwarte dla wszystkich pokazy mody i koncerty.