Infulencerzy testują Cyfrowy Polsat GO

Ruszyła wspierana przez influencerów akcja marketingowa promująca serwis Cyfrowy Polsat GO z oferty największej polskiej platformy satelitarnej. Swoimi wrażeniami z korzystania z usługi podzielą się: Pani Ekscelencja, Robert Nawrowski oraz LukasTV.
O autorze
1 min czytania 2017-01-03

  Za realizację projektu odpowiada należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum. 

Blogerka modowa Pani Ekscelencja, youtuber technologiczny Robert Nawrowski oraz prankster prowadzący kanał LukasTV otrzymali dostęp do mobilnego serwisu platformy satelitarnej Cyfrowy Polsat. Będą go testować zgodnie ze specyfiką prowadzonych przez siebie profili, a wrażeniami z korzystania z usługi będą się dzielić w swoich kanałach w social mediach. Zaangażowani w projekt influencerzy skupią się na szerokiej ofercie programowej serwisu Cyfrowy Polsat GO, a także mobilności i wygodzie korzystania z usługi.

Dzięki aplikacji Cyfrowy Polsat GO abonenci telewizji satelitarnej w Cyfrowym Polsacie mają mobilny dostęp do ponad 80 kanałów online oraz bogatej biblioteki treści na życzenie, np. filmów, seriali, wydarzeń sportowych, programów informacyjnych, edukacyjnych, dokumentalnych, rozrywkowych czy dla dzieci. Liczba kanałów dostępnych online zależy od posiadanego pakietu telewizyjnego. Odtwarzanie materiałów, po aktywacji usługi ON THE GO, jest możliwe na 3 urządzeniach mobilnych jednocześnie.

Kampanię realizuje dom mediowy Vizeum Polska, który od grudnia 2015 r. odpowiada za wsparcie mediowe Grupy Cyfrowy Polsat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj