– innogy jest marką innowacyjną, łączącą nowe znaczenie energii z tradycyjnym rozumieniem tego słowa. Nie ma lepszego czasu i miejsca żeby to pokazać niż Wianki nad Wisłą, gdzie tradycja spotka się ze współczesnymi mieszkańcami Warszawy – podsumowuje Martin Winther, Creative Director & Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.
180heartbeats + JUNG v MATT przygotowało dla innogy niestandardowe rozwiązania i atrakcje dla około 140 tys. warszawiaków, którzy odwiedzili strefy marki – partnera głównego stołecznych Wianków nad Wisłą. Na potrzeby eventu agencja zbudowała trzy wieże o łącznej wysokości 18 metrów, rozświetlające Bulwary nad Wisłą oraz zapewniające bezpłatną sieć wifi dostępną dla każdego uczestnika imprezy. Dodatkowo, w jednej ze świetlistych wież innogy znajdowała się fotobudka, w której goście Wianków nad Wisłą wykonali ponad 1200 zdjęć, śląc do wszystkich zebranych na Podzamczu pełne pozytywnej energii przesłanie: „Miło Cię widzieć” wyświetlane na gigantycznym ekranie LEDowym, umieszczonym na jednej z wież.
Zobacz również
Największą atrakcją – gadżetem było aż 5000 świetlnych wianków innogy, które trafiły na głowy uczestników eventu i dosłownie rozświetliły Podzamcze.
Goście stołecznej Nocy Świętojańskiej byli obdarowywani świetlnymi wiankami przez hostessy ubrane w zaprojektowane specjalnie na tę okazję długie, zwiewne, LEDowe suknie świecące w nocy.
Zespół kreatywny agencji 180heartbeats + JUNG v MATT przygotował główny key visual oraz animacje wykorzystane zarówno podczas zapowiedzi, jak i w trakcie wydarzenia. Dział eventów 180heartbeats + JUNG v MATT był odpowiedzialny za nadzór oraz kompleksową realizację wszystkich aktywności marki innogy podczas Wianków nad Wisłą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing