Konkurs Innovation Awards, organizowany w ramach London Packaging Week, to wydarzenie, w którym przyznawane są nagrody dla twórców opakowań uznawanych za najbardziej nowatorskie, a jednocześnie przyjazne środowisku.
Wśród tegorocznych finalistów znalazły się zarówno opakowania od wschodzących projektantów, jak i od uznanych marek. Wśród tegorocznych zgłoszeń nie zabrakło awangardowych opakowań luksusowych alkoholi, aż po ekologiczne rozwiązania opakowań kosmetyków.
Zobacz również
Spośród setek zgłoszeń, wybrano jedynie 50 najlepszych, które zostaną zaprezentowane w specjalnej strefie podczas London Packaging Week 2024 tak, by każdy mógł zapoznać się z projektami z bliska.
Pierwsi finaliści to między innymi:
- Ardbeg – Ardbeg Vintage_Y2K 23 years old

fot. Whisky Base
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
- Mezzanotte London Dry Gin – Helium Mixology for Gin Mezzanotte

fot. My Spirits
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- The Dalmore – The Dalmore Cask Curation Series: Sherry Edition

- The King of Hell – The King of Hell

- Bowmore – Bowmore ARC-52 Mokume

fot. Sotheby’s
- Highland Park – Highland Park 54 Year old


fot. Highland Park
- Active NAD+ – Active NAD+ Eye Serum Single Refill Kit


fot. Intuisse
- Charlotte Tilbury – Charlotte Tilbury Lucky Chest of Beauty Secrets Advent 2023

- Liberty – Liberty Beauty Advent Calendar 2023

fot. Liberty
- Lord of the Beards – Luxury Beard Oil Gift Set

fot. Lord of the Beards
- Palette London – Palette London Nail Paints

- Lush – Krabby bathy

fot. Lush
- Abel & Cole – Club Zero Refillable Milk Bottles
- Spice Kitchen – Indian Spice Tin with 9 Spices and Silk Sari Wrap


fot. Spice Kitchen
- Little Big Flavour Kits – Beef Curry Kit

- Heinz – Heinz EazySauce Dispenser

- NEO WTR – NEO WTR British Spring Water

fot. NEO WTR
- Cadbury’s – Personalised Cadburys Heroe’s Gift Box

fot. Etsy
- Toblerone – Toblerone Truffles

fot. Toblerone
- Vitawake – Vitawake Vitamin Plan Packs
- Sprite – Sprite bottle by Coca-Cola Company

fot. Coca-Cola
– Finaliści są przykładem niezwykłego zaangażowania w poszerzanie granic tradycyjnych opakowań. Tegoroczne zgłoszenia odzwierciedlają transformacyjną zmianę w branży opakowaniowej. Poziom innowacyjności i dbałości o szczegóły, jaki prezentują wybrane marki, jest naprawdę inspirujący. Każdy projekt spełnia najwyższe standardy estetyki i funkcjonalności oraz demonstruje nowatorskie podejście do odpowiedzialności za środowisko – powiedziała współprzewodnicząca Christelle Anya.
PS Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 1
W cyklu pt. „Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg” opowiadam o marketingu i jego wpływie na mózg. Jak tworzyć reklamy, aby osiągać sukces sprzedażowy? Co łączy ludzi pierwotnych ze współczesnymi? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tym i kolejnych odcinkach serii.
PS2 Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu
Czym dokładnie jest branding i jak jego znaczenie zmieniło się na przestrzeni lat? Czy rola designu i projektowania w marketingu jest niedoceniana?