Gdzie i kiedy: 21 maja 2015, Centrum Konferencyjne Muranów, Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6
W czwartek 21 maja odbędzie się konferencja Innovation Day. To przegląd pionierskich projektów oraz idei, które dzisiaj są jeszcze nowinką, a jutro mają szansę stać się marketingową rzeczywistością. Tego dnia spotkają się marketerzy, startupowcy, stratedzy i innowatorzy, by porozmawiać o nowych rozwiązaniach powstałych na styku nauki, sztuki, mediów i technologii. Podczas Innovation Day wystąpią pasjonaci i międzynarodowej sławy specjaliści, którzy opowiedzą o swoich innowacyjnych projektach, a przede wszystkim o tym, jak zmienia się komunikacja i to, w jaki sposób doświadczamy i kształtujemy otaczający nas świat.
Zobacz również
Wśród prelegentów są.:
Neil Harbisson – artysta, kompozytor, „słyszący” kolory za pomocą chipa wbudowanego w mózg, aktywista na rzecz ruchu cyborgów
Gijs van Wulfen – influencer, bloger, autor bestsellera ,,The Innovation Expedition” i twórca teorii FORTH, która wspiera innowacyjne firmy na całym świecie
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jeben Berg – współtwórca sukcesu YouTube, Creative Director w Google, obecnie w Zealot Networks odpowiada za kreatywne rozwiązania marketingowe dla wiodących marek
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Eduardo Battiston – Executive Creative Director w Isobar Brasil, zdobywca ponad 60 nagród, w tym Innovation Award na festiwalu Cannes Lions w 2014 roku
Max Kickinger – założyciel i CEO Raven and Finch, firmy która muzyką kreuje doświadczenia marek takich jak: Audi, Libero, Swarovski, Bogner czy adidas
Stiven Kerestegian – Design Leader, Open Innovation Strategist & Social Entrepreneur w LEGO Future Lab, gdzie odpowiada m.in. za crowdsourcing i rozwój inicjatyw społecznościowych
Erica Orange – futurystka, Executive Vice President w The Future Hunters, firmy konsultingowej czołowych firm z listy Fortune 500
Andrea Small – strateg w fuseproject, współpracuje m.in. z Nike Foundation, jej pasją jest łączenie biznesu, marek i designu, aby tworzyć niezwykłe produkty, usługi i doświadczenia dla firm
Podczas konferencji poznamy również zwycięzcę konkursu dla młodych przedsiębiorców i firm – Best Startup Reinventing Marketing & Sales. Jego celem jest promocja młodych firm, których produkty oraz technologie mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych przedsiębiorstwach. Dziesięć startupów, wyłonionych przez jury konkursu, jak: Flayers, Kinetise, KoalaMetrics, Kupony Żbik, Landingi.pl, LiveCall, Prowly, Quanty Lab Co., Right Hello i ZenCard Ltd., zaprezentuje się we foyer podczas konferencji. Finałowa piątka, którą poznamy w dniu konferencji, powalczy o nagrodę główną – 30 000 PLN – i nagrodę publiczności.
Więcej informacji i program konferencji znajduje się na stronie.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.