Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Instagram umożliwia dokonywanie płatności na czacie

Instagram umożliwia dokonywanie płatności na czacie
Użytkownicy Instagrama będą mogli składać zamówienia, płacić i śledzić przesyłki bezpośrednio w oknie wiadomości – bez opuszczania aplikacji. Opcja płatności na czacie została właśnie udostępniona dla klientów i małych firm w USA.
O autorze
1 min czytania 2022-07-19

fot. about.fb.com

Jak podkreśla Meta, wielu klientów przed dokonaniem zakupu kontaktuje się bezpośrednio z twórcami i markami za pośrednictwem wiadomości na Instagramie. Teraz firma wprowadza nowe narzędzie, które ułatwi i przyspieszy cały proces zakupu bezpośrednio tam, gdzie toczy się rozmowa ze sprzedającym. 

Odtąd w oknie czatu klient może zapytać o interesujący go produkt, a następnie złożyć zamówienie. W tym samym wątku można dokonać płatności za pomocą Meta Pay oraz śledzić przesyłkę i zadawać wszelkie dodatkowe pytania sprzedającemu. Dzięki nowemu rozwiązaniu sprzedający na Instagramie zyskują możliwość żądania płatności bezpośrednio w wątku czatu, co eliminuje dodatkowy etap wysyłania faktury za pośrednictwem innych aplikacji. 

Możesz robić zakupy bez obaw, wiedząc, że Twoje płatności są bezpiecznie przetwarzane, a zakupy są chronione – zapewnia Instagram.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak w praktyce wygląda działanie narzędzia „Płatności na czacie”? Przykładem takiej transakcji podzielił się Mark Zuckerberg w swoim poście na Instagramie.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Mark Zuckerberg (@zuck)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Instagram udostępni opcję oznaczania produktów w postach wszystkim użytkownikom – nawet profilom prywatnym. Dotąd rozwiązanie to było zarezerwowane wyłącznie dla profili profesjonalnych i powiązanych z kontem firmowym na Facebooku.