Możliwość udostępniania komentarzy będzie nowa dla Instagrama, ale to popularna opcja, z której korzystają np. użytkownicy TikToka (od 2020 roku). Celem nowej funkcjonalności jest przede wszystkim zwiększenie zaangażowania.
Aby odpowiedzieć na dany komentarz i udostępnić go na swoim Story, wystarczy przesunąć go w lewo. Wówczas pojawi się kilka opcji do wyboru, m.in. właśnie umieszczenie komentarza w relacji. Sama treść zostanie udostępniona w formie klasycznej naklejki, którą swobodnie będzie można przesuwać w dowolne miejsce.
Zobacz również
fot. Social Media Today
Naklejki dla zodiakar
Instagram udostępni również nowe naklejki. Na ten moment są w fazie testowania. Tym razem ma być to seria związana ze znakami zodiaku. Aplikacja sama dostosuje znak zodiaku użytkownika, zgodnie z podaną przez niego w profilu datą urodzenia.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Twitter
Dzięki nowym naklejkom, inni użytkownicy będą mogli sprawdzić, jak ich znaki zodiaku do siebie pasują. Po kliknięciu w znak zodiaku, pojawi się krótki opis podsumowujący zgodność lub niezgodność charakterów.
fot. Twitter
Dla niektórych może być to dziwny i zaskakujący pomysł, ale okazuje się, że trend na wiarę w astrologię rośnie i zyskuje na popularności w mediach społecznościowych. Szczególnie duże zainteresowanie wzbudza wśród młodszej grupy użytkowników.
Instagram nie jest też pierwszy, jeśli chodzi o wykorzystanie wspomnianego trendu. Znaki zodiaku wykorzystał już w swojej kampanii, np. Kaufland, tworząc na YouTubie teleturniej związany z zakupami i astrologią.
PS Koniec ze spamem w DM-ach. Instagram wprowadza nowe ograniczenia
Instagram chce pomóc użytkownikom w uniknięciu niechcianych wiadomości, również w postaci zdjęć i filmów. W tym celu wprowadza nowe ograniczenie, czyli pojedyncze zaproszenia tekstowe.
PS2 Caroline Derpienski żąda od Nosowskiej i Danone przeprosin oraz wpłaty 50 mln złotych na cele charytatywne
Na kanale social media Katarzyny Nosowskiej pojawiła się nowa reklama napoju roślinnego Alpro. Piosenkarka postanowiła naśladować Caroline Derpinski. To nie spodobało się celebrytce i zażądała przeprosin oraz wpłaty 50 mln złotych na cele charytatywne.