[Aktualizacja 13.07.2023, godz. 12:00]
W środę 12 lipca br. Caroline Derpienski poinformowała, że przekazała sprawę w ręce swojego pełnomocnika.
– Naszym zdaniem reklama Danone, trafiająca także do osób nieletnich, daleko wykracza poza sferę dozwolonej satyry i konwencji żartu; narusza moje dobra osobiste, stanowi przejaw hejtu, mowy nienawiści i gaslightingu. Treść i forma reklamy w naszej ocenie wypełnia nadto przesłanki nieuczciwej konkurencji, jest sprzeczna z zasadami współżycia społecznego i i dobrymi obyczajami, a także ze zwyczajnym poczuciem przyzwoitości – napisano w oświadczeniu.
Zobacz również
Celebrytka dodała, że zostały podjęte kroki prawne, zgodnie z którymi Derpienski żąda od firmy Danone oraz Katarzyny Nosowskiej przeprosin i wpłaty 50 mln złotych na wybrany cel charytatywny.
Publikacja 08.07.2023
Marka Alpro od dawna angażuje celebrytów i influencerów do promowania swoich produktów. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Alpro zaprosiło do współpracy Borysa Szyca, który w reklamie próbowałi dość nieporadnie zrobić roślinne smoothie.
Tym razem Alpro reklamuje Katarzyna Nosowska, która na swoim Instagramie zebrała aż pół miliona obserwujących. Piosenkarką stworzyła wideo, w którym widzimy produkty marki, a ona sama jest ubrana w jaskrawą sukienkę i bogatą biżuterię, a na twarzy ma karykaturalny makijaż. Nosowska odpowiada na pytania swoich fanów z amerykańskim akcentem i opowiada im o swojej stylizacji. Następnie wyjaśnia, dlaczego po 3-miesięcznym pobycie w Stanach Zjednoczonych postanowiła wrócić do Polski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Smauczneugoł! Część pierwsza unikatowego wywiadu z Kate Nosauski, która zaraz po wywiadzie wykonała absolutną sztos figurę i wypiła kolejno kawę z owsianym, potem kawę z kokosowym, a potem kawę z migdałowym – czytamy pod filmem z reklamą marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyświetl ten post na Instagramie
Okazuje się, że cała kreacja Nosowskiej jest nawiązaniem do postaci Caroline Derpinski – polskiej celebrytki, która pojawiła się jakiś czas temu na imprezowych ściankach. Caroline od początku przedstawiała się jako Polka robiąca karierę w Stanach Zjednoczonych, ale szybko się okazało, że jej historia jest w dużej części zmyślona. Mimo to celebrytka pojawiła się na językach wielu ludzi i szybko stała się bohaterką memów.
Oczywiście i tym razem Caroline postanowiła wykorzystać zamieszanie wokół swojej osoby i postanowiła skomentować tę parodię na swoim instagramowym koncie:
Czy marka doceni taką formę promocji?
PS „Dobry głos dla firm” – kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.