Pawilon, w którym wyeksponowano ofertę krzeseł Design Collection, jest połączeniem sklepu i galerii sztuki użytkowej. Interaktywny sposób prezentacji asortymentu na ekranach dotykowych, zachęca do kreatywności i daje klientom możliwość współtworzenia mebli.
Przestrzeń ekspozycji została wydzielona na terenie galerii handlowej przy pomocy ażurowej konstrukcji wykonanej z drewna. Klienci odwiedzający pawilon mogą oglądać produkty z dowolnej perspektywy oraz personalizować je zgodnie ze swoimi upodobaniami – zmieniać rodzaj i kolor materiału obiciowego oraz wybarwienie drewna. Stworzony przez nich własny, niepowtarzalny mebel można kupić na miejscu lub w salonie Paged Meble zlokalizowanym przy ul. Powsińskiej 16 w Warszawie.
Zobacz również
„Koncepcyjny pawilon w Złotych Tarasach to połączenie sprzedaży internetowej z realną obecnością marki w tradycyjnym centrum handlowym. Interaktywna ekspozycja współgra z nowoczesnymi produktami Design Collection, których różnorodna forma i kolorystyka inspirują użytkownika do tworzenia nowych kombinacji” – powiedziała Julitta Maciejewska-Walczak, Dyrektor Marketingu Paged Meble.
Aplikacje przygotowane na potrzeby ekspozycji stanowią bibliotekę atrakcyjnych materiałów tekstowych, fotograficznych oraz wideo związanych z produktami. Zasoby pokazują sposób wytwarzania mebli, ich historię oraz idee, które stały za poszczególnymi projektami.
Projekt został zrealizowany przez Circus Digitalis – pomysłodawcę koncept sklepu Custore (ang. „customize” dostosowywać do potrzeb/wykonać na zamówienie i „store” sklep).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing