Od stycznia 2023 r. iProspect będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup wszystkich mediów tradycyjnych na 25 rynkach Zalando, w tym: w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwecji, Włoszech, Polsce i Hiszpanii. To rozszerzenie dotychczasowych, wielokrotnie nagradzanych* kompetencji iProspect, dzięki któremu agencja będzie mogła ściśle współpracować z Zalando, aby pomóc w kształtowaniu przyszłości handlu detalicznego w regionie, jak i poza nim.
– Dla nas, nasi klienci są w centrum wszystkiego co robimy, chcemy być czymś więcej niż tylko platformą do kupowania najnowszych trendów modowych i lifestyle’owych. Zespół iProspect zrozumiał naszą ambicję bycia miejscem inspiracji i zaangażowania dla naszych odbiorców. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad tworzeniem głębszych więzi emocjonalnych między naszą marką a naszymi klientami – tłumaczy Ralph Rijks, wiceprezes ds. marketingu regionalnego w Zalando.
Zobacz również
– Biorąc pod uwagę ponad 50 milionów aktywnych użytkowników w centrum Europy oraz wysoce wyrafinowany model współpracy w zakresie e-commerce i mody, konieczne było, aby nasze pomysły wniosły zarówno prostotę, jak i trafność do aktywacji mediów Zalando – powiedziała Amanda Morrissey, iProspect global client & brand president.
– Rozumiejąc kluczowe punkty styku zakupów na każdym rynku i sposób, w jaki przecinają się one z życiem ludzi, byliśmy w stanie pokazać, jak możemy bardziej angażować odpowiednich odbiorców, aby tworzyć głębsze więzi emocjonalne z klientami – dodaje Morrissey.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]