Do zadań Izabeli Kochańskiej-Lubowieckiej będzie należeć m. in. wdrożenie oraz realizacja strategii dla połączonych kanałów cyfrowych Provident Polska oraz Hapi Pożyczki. Będzie odpowiadać za identyfikację możliwości wzrostu i rozwoju firmy w zakresie sprzedaży online – zarówno dzięki zwiększeniu rentowności, zapewnieniu wszechstronnej, doskonałej obsługi klienta, jak też poprzez zawieranie strategicznych partnerstw oraz zarządzanie już istniejącymi relacjami i partnerstwami z innymi podmiotami.
Izabela Kochańska-Lubowiecka posiada bogate doświadczenie w sektorze fintech oraz bankowym, dzięki któremu świetnie rozumie potrzeby klientów i trendy rynkowe i jest w stanie przełożyć je na konkretnie działania. Zanim dołączyła do Providenta, zajmowała stanowisko digital sales and partnerships head w firmie Kreditech, gdzie odpowiadała za współpracę z kluczowymi partnerami oraz sprzedaż w kanałach online i e-commerce. Wcześniej pracowała także jako sales and marketing head w fintechu Twino oraz piastowała stanowisko dyrektora marketingu w banku Raiffeisen Bank oraz dyrektora komunikacji marketingowej w banku Citi Handlowy. W wolnym czasie zajmuje się doradzaniem polskim startupom w ich drodze do sukcesu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego