– Ludzie to nie wiedzą, jakie siły drzemią w naturze – stwierdził kiedyś pestkowy ekspert. To samo można powiedzieć o zakochanych. FRUGO uwolniło szaloną energię! Od samego rana na krakowskim rynku trwała akcja Róż pupą. Do dyspozycji wszystkich pragnących wyrazić swoje uczucia i tych, którzy wciąż czekają na trafienie strzałą amora oddano ponad 50 000 butelek różowego FRUGO!
Co więcej, każdy kto przyłączył się do wspólnej celebracji otrzymał w prezencie różowe FRUGO. Kto wie – być może okaże się ono prawdziwym eliksirem miłości i pomoże w znalezieniu właściwej osoby.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– 13 tysięcy litrów, 50 tys. butelek, moc pozytywnej mocno owocowej energii i pierwsza tak fantastyczna akcja z udziałem setek mieszkańców Krakowa. Bardzo cieszymy się z tak entuzjastycznego przyjęcia pomysłu na wspólne świętowanie 14 lutego. FRUGO jak zawsze dostarcza dobrej zabawy w nietuzinkowym stylu, co potwierdzili dziś wszyscy, którzy włączyli się do naszej akcji Ja Cię FRUGO – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.
W tegorocznej akcji wzięło udział kilkanaście tysięcy uczestników. Układanie serca wypełnionego różowym FRUGO zajęło 7 godzin.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– – – – –
Słuchaj podcastu NowyMarketing