Już teraz startuje więc całkowicie nowa platforma komunikacyjna, która będzie wspierała oferty Plusa w każdym istotnym segmencie rynku. Nowe pozycjonowanie, nowe kolory, nowe twarze, nowe możliwości. A do tego atrakcyjne oferty, stawiające w centrum zainteresowań potrzeby klientów.
Plus dzisiaj
Zobacz również
Plus jest dzisiaj częścią Grupy Polsat – największego dostawcy zintegrowanych usług multimedialnych i lidera na rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Celem Grupy jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu, klientów indywidualnych i biznesowych przy użyciu najlepszych i najnowocześniejszych technologii.
Pierwszym etapem realizacji tej strategii było wprowadzenie programu SmartDom, który jest dzisiaj ogromnym sukcesem – ponad 700 tysięcy użytkowników i ponad 2,17 mln usług.
Drugim etapem było wprowadzenie na rynek nowej marki telekomunikacyjnej dla młodych – Plusha.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Teraz przyszedł czas na realizację kolejnego etapu i nową strategię dla głównej marki telekomunikacyjnej – Plus – w relacjach z klientami i otoczeniem rynkowym. Plus zmienia się odpowiadając na potrzeby klientów i obecne trendy rynkowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ja+ nowe możliwości
Nowe możliwości są wielowymiarowe i oznaczają, że Plus będzie realizował je w różnych obszarach:
- komunikacyjnym – nowa platforma komunikacyjna wprowadza i wspiera nowe oferty i pozycjonowanie marki Plus,
- ofertowym – nowe oferty są zbudowane pod kątem nowych potrzeb klienta wynikających z przenikania się różnych usług – rozmowy, smsy, mmsy, internet, wideo to tak naprawdę części składowe jednej usługi, jakiej potrzebuje niemal każdy klient,
- technologicznym – Plus jest liderem technologicznym, testuje i komercjalizuje nowe rozwiązania – największy zasięg LTE, HD Voice, udanie przeprowadzone testy eMBMS i VoLTE, a dla klienta dostarcza nowe rozwiązania i technologie w prosty i intuicyjny w użyciu sposób.
Nowy Plus. Nowe pozycjonowanie
Nowa komunikacja kierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą zaspokajać ciekawość i głód wiedzy, szukających kompleksowych rozwiązań, łączących telekomunikację z rozrywką.
Plus to operator, który daje niegraniczone możliwości w świecie telekomunikacji i szeroko rozumianej rozrywki. To operator „z którym nigdy się nie nudzę”, „ciągle mnie zaskakuje”, który „zaspokaja moją ciekawość” oraz „niweluje wszelkie moje obawy i przełamuje bariery”. Wreszcie – operator, który „daje tak wiele za tak niewiele”, czyli „operator dla mnie”.
Nowa platforma komunikacyjna – Ja+ nowe możliwości
Nowa platforma jest zobrazowaniem głównej myśli strategicznej stojącej za „nowym Plusem” i za możliwościami, które oferuje. W centrum komunikacji jest zawsze indywidualny konsument, jego potrzeby pasje, a Plus jako operator dodaje Nowe Możliwości – atrakcyjne oferty, przyjazne proste, intuicyjne i niwelujące wszelkie bariery technologie oraz dopasowaną do tego komunikację.
Ja+ nowe możliwości to obietnica marki, która:
- stawia człowieka w centrum,
- koncentruje się na prawdziwych ludziach, z ich potrzebami, emocjami, pasjami,
- rozumie potrzebę indywidualizacji świata swoich klientów – daje im to, czego oczekują – łączy świat telekomunikacji z szeroko rozumianą rozrywką.
JA+ oznacza również możliwość dodawania, łączenia wielu elementów. Zapowiada dodatkowe korzyści, wartości, okazje i umiejętności.
„JA+ to mój świat powiększony o nowe możliwości. – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Plusie i Cyfrowy Polsacie – „Nowa platforma komunikacyjna wyraźnie pokazuje osobowość marki: nowoczesną, bez ograniczeń, radosną, witalną i na czasie. Młodzi ludzie z naszych spotów to indywidualiści, znający swoją wartość, posiadający pasje i pragnienia, a z Plusem ich świat nabiera jeszcze więcej możliwości – wprost na wyciagnięcie ręki”.
Nowa platforma to nie tylko bohaterowie i ich pasje czy historie ale także zabawa kolorami – została wprowadzona cała paleta barw, aby uwidocznić, że tak jak potrzeby każdego klienta są inne, tak Plus ma cały wachlarz ofert dopasowanych do tych potrzeb. Świeża, innowacyjna, dynamiczna marka nie ogranicza się tylko do jednego koloru. Zmienia się również identyfikacja wizualna samej marki – Plus odchodzi od kolorowego logotypu na rzecz monochromatycznego logo występującego na różnych tłach.
Oferta bez końca
Wraz z nową komunikacją marketingową startują nowe odsłony ofert – abonamentowej, internetowej, oraz prepaidowej, zarówno głosowej, jak i Plus internet na kartę, pod wspólnym szyldem – JA+.
„Oferty Plusa dają nieograniczone możliwości, dlatego ich wspólnym mianownikiem jest hasło „bez końca”. – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą w Plusie i Cyfrowym Polsacie. – „Nasze oferty pozwalają klientom rozmawiać bez limitów, SMS-ować, dają pełen komfort wykorzystywania Internetu LTE zarówno w domu, jak i poza nim. To nie tylko komfortowa możliwość pozostawania w stałym kontakcie z bliskimi, ale także wygodne narzędzie pracy.”
JA+ Abonament
JA+ Abonament daje każdemu klientowi nieograniczone możliwości, to:
- Nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych.
- Nielimitowane SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci komórkowych.
- Duże, do 6 GB pakiety danych szybkiego Internetu LTE.
- Nowoczesne rozwiązania: telewizja w telefonie (dostęp do pakietów IPLA Elastic w abonamencie).
- Zaskakujące możliwości: minidron z dowolnym modelem telefonu.
- Atrakcyjne pakiety internetowe w roamingu w Europie i na całym świecie.
- Nowoczesne rozwiązania: telewizja w telefonie dostęp do pakietów IPLA Elastic w abonamencie.
- IPLA Elastic – trzy pakiety:
– IPLA Filmy i seriale – 800 filmów i seriale na żądanie
– IPLA Wiedza i rozrywka – wiadomości, programy przyrodnicze i naukowe
– IPLA Dzieci – fantastyczne bajki dla Twojego dziecka - Transfer danych za 0 zł przez 2 miesiące, później 10 zł za każdy pakiet.
- W abonamencie 79,99/109,99 za 10 zł wszystkie trzy pakiety.
JA+ LTE
JA+ LTE to superszybki Internet, idealny zarówno dla domu, jak i poza nim:
- Pakiety danych do 100 GB.
- Najszybsze LTE w Polsce – transmisja do 150 Mb/s.
- Największy zasięg LTE w Polsce – dostępny dla ponad 90% Polaków.
- Taryfy z usługą LTE bez końca za 10zł dostępne w abonamencie od 45 zł z 50 GB.
- Nowoczesne sprzęty w technologii LTE.
JA+ Na Kartę
JA+ Na Kartę to oferta, która ciągle zaskakuje klienta i w której zawsze znajdzie on coś dla siebie:
- Pakiety z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami do wszystkich, a nie tylko w sieci.
- Z pakietów można korzystać zawsze, nawet gdy jest 0 zł na koncie. Konto musi być po prostu aktywne.
- Szeroki wybór pakietów internetowych.
- Oferta jest dynamiczna i w zależności od aktualnych potrzeb można dowolnie zmieniać i zamieniać wszystkie pakiety.
- Dla chcących rozmawiać tylko z najbliższymi w sieci specjalna promocję, w której po każdym doładowaniu, przez okres ważności konta, rozmowy w sieci Plus są darmowe!
JA+ Internet na Kartę
JA+ Internet na Kartę to superszybki Internet, idealny do tabletu lub laptopa:
- Dwa wygodne startery: 5 GB za 5 zł i 15 GB za 15 zł.
- Większe bonusy gigabajtów nawet do GB po doładowaniu.
- Rok ważności konta po doładowaniu za 150 zł.
- Nocny Transfer 200 GB za 10 zł na 30 dni.
- Ochrona Internetu za 4,99 zł miesięcznie
- Superszybkie LTE z transmisją do 150 Mb/s i największy zasięg w Polsce – ponad 90% mieszkańców kraju.
JA+ Firma
JA+ Firma to oferta dopasowana do potrzeb klienta i potrzeb jego firmy:
- 6 miesięcy abonamentu na telefon komórkowy GRATIS.
- Nielimitowane połączenia do wszystkich sieci.
- Nielimitowane połączenia dla pracowników już od 9 zł miesięcznie.
- Telefonia stacjonarna już od 1 zł miesięcznie.
- Usługi dodatkowe, które pomagają prowadzić firmę.
JA+ MIX
JA+ MIX to dynamiczna oferta, która zawsze dopasowuje się do potrzeb klienta:
- Atrakcyjne smartfony dla każdego.
- Rozmowy do wszystkich w każdym doładowaniu, a do tego SMS-y bez limitu i duże pakiety Internetu.
- Wszystkie pakiety w ofercie można w zależności od potrzeb dowolnie zmieniać i zamieniać!
- Pełna kontrola kosztów i zawsze w zapasie na koncie zostaje min. 5 zł, które można dowolnie wykorzystać.
- Idealny zestaw – smarfon oraz rozmowy i SMS bez limitu do wszystkich sieci komórkowych w doładowaniu 50 zł.
Kampania
Plus rozpoczął nową komunikację marketingową od kampanii wprowadzającej, która trwała od 8 do 18 maja. Kolejną fazą, startującą 19 maja jest silna ogólnopolska kampania produktowa, wspierająca linie: Abonament, Prepaid, SOHO i Mix.
Za strategię i kreację odpowiada Agencja Scholz&Friends, za produkcję TFP, a za postprodukcję Lunapark. Spoty wyreżyserował Tim Nackashi.