Balicki posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi na kierowniczych stanowiskach, zarówno po stronie agencji, jak i w biznesie.
Do niedawna Jacek Balicki zajmował stanowisko szefa marketingu w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych we wszystkich segmentach rynku, na których firma jest obecna. Wcześniej przygotował, i z sukcesem przeprowadził, wprowadzenie marki Play na polski rynek jako szef marketingu P4 w latach 2006-2009, właściciela operatora telefonii komórkowej. Przez wiele lat pracował również w agencjach reklamowych – swoja karierę zawodową zaczynał w D’Arcy, by następnie pełnić funkcje Dyrektora Zarządzającego w G7 i w polskim oddziale BBDO Group.
Zobacz również
– Bardzo się cieszę, że Jacek Balicki dołącza do zespołu menedżerów nc+, gdzie będzie jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za dalszy rozwój platformy – powiedział Julien Verley, Prezes Zarządu nc+. – Będziemy wykorzystywać jego bogate, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem tak renomowanych marek, jak Samsung czy Play w budowie sukcesu nc+.
Na nowym stanowisku Jacek Balicki będzie zarządzał zespołem specjalistów odpowiedzialnych za działania reklamowe, marketing abonencki, badania rynku, kreację oraz rozwój produktów.
– Jestem niezwykle szczęśliwy rozpoczynając moją współpracę z nc+. Dołączam do grona profesjonalistów, których łączy wspólny cel: stworzenie jednej z najlepszych marek dla konsumentów na polskim rynku. Wspólnie skupimy się na dostarczaniu rozrywki na najwyższym poziomie, która zaspokoi najwyższe wymagania naszych odbiorców – komentuje Jacek Balicki, dyrektor marketingu nc+.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing