Gadzinowski, w ramach struktur będzie odpowiadał za budowę sieci partnerskiej, współpracę z vlogerami oraz rozwój i strukturyzację rynku wideo w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie marketingowe po stronie klienta, agencji reklamowych, konsultanta i twórcy treści wideo.
Gadzinowski zajmował się komunikacją marketingową i PR, e-commerce m.in. w Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/McCann Worldwide, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile), Onet.pl- Play It /grupa ITI i magazynie o grach komputerowych Secret Service. Współpracował z portalem internetowym Valhalla.pl i Załoga G.
Doradzał zarządowi KKS Lech Poznań w kwestiach działań wizerunkowych w internecie i e-commerce. W ostatnich latach pracował dla szeregu klientów korporacyjnych, prowadząc działalność doradczą i konsultingową m.in w branżach: bankowość i finanse, rozrywka, turystyka, sport, handel, elektronika użytkowa.
Zobacz również
„Od sierpnia działamy w poszerzonym składzie. Jacek poszerzył kompetencje zespołu BrandTube dzięki wieloletniemu doświadczeniu marketera oraz twórcy treści – współtworząc tym samym wizję budowy rynku video w Polsce: konsolidacji, rozwoju jakościowego contentu, remedium dla marek i klientów na spadające zasięgi tradycyjnych mediów oraz social media” – mówi Inez Białobrzeska, CEO BrandTube. „Dołączenie Gadzinowskiego to nie koniec zmian w BrandTube. Będziemy intensywnie rozwijać naszą ofertę, umiejętnie łącząc to czego potrzebują klienci, z tym co rzeczywiście chce oglądać konsument.” – dodaje Białobrzeska.
Prywatnie Jacek Gadzinowski to pasjonat wideo, podróży i sportów ekstremalnych takich jak wakeboarding, kitesurfing czy snowboarding. Miłośnik podróży i aktywnego wypoczynku, które nie tylko z powodzeniem łączy, ale też efektywnie wykorzystuje w pracy zawodowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]