TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jack Grealish nawiązuje współpracę z marką PUMA

Firma PUMA podpisała długoterminowy kontrakt z najbardziej rozchwytywanym zawodnikiem w Wielkiej Byrtanii – Jackiem Grealishem. Mistrz Anglii w barwach Manchesteru City uznawany jest za jednego z najbardziej kreatywnych piłkarzy w Europie.
O autorze
1 min czytania 2023-03-06

Super Jack

Grealish piłkarski debiut zaliczył w wieku 18 lat, w 2021 dołączył do Manchester City i w tym samym roku wywalczył z klubem szósty tytuł mistrzowski.  Super Jack – jak nazywają go wierni fani the Citizens ma swój unikalny styl zarówno na boisku, jak i poza nim. Grealish to prawdziwy rozgrywający, który potrafi dyktować przebieg gry i inicjować akcje. Zawodnik Manchesteru będzie grać w korkach PUMA FUTURE, które idealnie pasują do jego stylu gry, zapewniając pełną kontrolę oraz podkreślając jego boiskową kreatywność.

Jack wypowiedział się na temat swojej decyzji o dołączeniu do rodziny PUMA:

– Czuję, że PUMA pasuje do mnie idealnie. Firma zapisała się w historii piłki nożnej i współpracowała z największymi piłkarzami na świecie. Jestem zachwycony, że mogę dołączyć do rodziny i grać w korkach PUMA FUTURE. Na boisku czuję się jak w domu i chcę wyrażać siebie. Podoba mi się, że PUMA robi rzeczy na swój sposób i ma świetne podejście do piłki nożnej. To coś więcej niż tylko marka sportowa – odgrywa też ogromną rolę w kulturze. Skupiam się głównie na piłce nożnej, ale kocham też modę i styl. Nie mogę się doczekać projektów, nad którymi będziemy wspólnie pracować – powiedział Grealish.

– Jack Grealish jest jednym z najbardziej ekscytujących zawodników w Europie. Jego wyszkolenie techniczne oraz niezwykła dynamika mogą stanowić różnicę między wygraną, a przegraną. Jack przykuwa uwagę, zarówno swoją grą, jak i stylem, dlatego idealnie pasuje do rodziny PUMA – powiedział Johan Adamsson, Global Director of Sports Marketing and Sports Licensing w PUMA. – Chcemy, aby Jack był jedną z wiodących twarzy marki w piłce nożnej i kulturze. Jego pozycja otwiera możliwości pracy nad wieloma inicjatywami związanymi z modą oraz współpracy przy jego osobistych projektach – dodał.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj