Imagination Day oraz Storytel wspólnie oddali głos kreatywności i zaprosili do rozmowy niezwykle inspirujących gości. W sześciu odcinkach cyklu przygotowanego specjalnie z okazji Imagination Day 2019, goście podcastu opowiedzą o tym, jak wykorzystują wyobraźnię w reklamie, biznesie, sztuce i na co dzień. Jak ją pobudzają? Gdzie szukają kreatywnej inspiracji? W czasie rozmów poruszonych zostanie wiele ciekawych zagadnień związanych z przyszłością kultury czy rozwojem audio. Młodzi ilustratorzy opowiedzą o swoich pierwszych artystycznych doświadczeniach, a kreatywni – nagrodzeni w tym roku na Festiwalu Kreatywności w Cannes – podzielą się swoim przepisem na międzynarodowy sukces.
Podcasty „Imagination Roars” prowadzi Maciej Sawicki, gospodarz konferencji Imagination Day. Kolejne odcinki będą miały premierę w aplikacji co wtorek, aż do 3 grudnia.
Zobacz również
Lista odcinków „Imagination Roars”:
- ODCINEK 1: Borys Szyc – Czy można kreatywnie… czytać?
- ODCINEK 2: Bartłomiej Czarkowski, dyrketor programowy w newonce.radio – newonce.media? Jak rozkręcić najbardziej kreatywne radio w Polsce?
- ODCINEK 3: Marta Niemira, CEO agencji Słucham, Jakub Barzak, marketing manager, Storytel Polska – Czy sam dźwięk może sprzedawać?
- ODCINEK 4: „Zavka” Katarzyna Zawadka, ilustratorka i autorka komiksów, Michał Loba, ilustrator – Co słychać u najzdolniejszych ilustratorów młodego pokolenia?
- ODCINEK 5: Adriana Hochmańska, Kaja Dobrzańska, Team Kreatywny agencja 2012, Maciej Kozina, associate creative director, VML&YR, Bartłomiej Walczuk, creative director, 180heartbeats + JUNG v. MATT – Czy o polskiej kreatywności słychać już na całym świecie?
- ODCINEK 6: Adam Burzyński, współwłaściciel Ztudia i Burzy, realizator dźwięku, Agnieszka Matysiak, lektorka, koordynatorka castingów lektorskich, reżyserka nagrań oraz Krzysztof Banaszyk, lektor, aktor – Jak brzmi polska reklama?
Z okazji premiery podcastu „Imagination Roars” oraz w ramach współpracy z konferencją Imaginatin Day, Storytel ma dla nowych użytkowników aż 30 dni darmowego dostępu do całej aplikacji. Wystarczy zarejestrować się przez dedykowany formularz na stronie www.storytel.pl/imaginationday, by zyskać aż miesiąc bezpłatnego dostępu do całej platformy z rozrywką audio, w tym podcastu o kreatywności.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach