…stanowiskach realnie różnią się i prawdopodobnie będą się powiększać…
„Czego nie rozumieją nasi szefowie, a potrafiły pojąć dzieci?” – takie pytanie zadało Finansforbundet w opublikowanym tuż przed 8 marca szczególnym filmiku. Poprzez prosty eksperyment norweski związek zawodowy, działający w branży finansowej i IT, naświetlił problem, z którym mnóstwo kobiet wciąż boryka się w miejscach pracy.
Zobacz również
W eksperymencie Finansforbundet możemy zobaczyć reakcje i wypowiedzi dzieci, które po wykonaniu wspólnego zadania przekonały się, w zabawny sposób, co znaczą różnice w „wypłacie”:
„Naszym zadaniem jest dbać o prawa pracowników, dlatego musimy poradzić sobie z oczywistymi różnicami w wynagrodzeniu w naszej branży „- mówi Anne Greva, kierownik ds. komunikacji w firmie Finansforbundet.
Film szybko zyskał dużą oglądalność, w kilka dni osiągnął ponad 600 000 wyświetleń na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Księżniczki, koniecznie w sukienkach i nie odrapanych kolanach, mniej zarabiające i zawsze uprzejme – z takimi stereotypami walczy FCKH8. W jednym ze spotów kilkuletnie dziewczynki w błyszczących, kolorowych strojach, przeklinają i dosadnie wyrażają własne zdanie. Bluzgi, miny i gesty kilkulatek robią wrażenie!
PS2
#MoreRoleModels to akcja producenta Barbie, w której wyjaśnia na statystykach, jak zdominowane są przez mężczyzn niektóre ścieżki kariery.