Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

Jak Polki i Polacy rozmawiają o poglądach? Wyniki projektu „Polska rozmawia” [CASE STUDY] 

Jak Polki i Polacy rozmawiają o poglądach? Wyniki projektu „Polska rozmawia” [CASE STUDY] 
Na początku 2024 roku Fundacja Nowej Wspólnoty zorganizowała akcję pt. „Polska rozmawia”, w ramach której połączyła w pary osoby o odmiennych poglądach. Celem było sprawdzenie, czy potrafimy rozmawiać, nawet jeśli wyraźnie się od siebie różnimy.
O autorze
1 min czytania 2024-06-27

Pojedyncze spotkanie trwało średnio 1,5 godziny, jednak zdarzały się również pary, które umawiały się kilkukrotnie.

Chęć udziału w projekcie zgłosiły 1122 osoby, z których niecałe 50% przystąpiło do rozmów. Wśród rozmówców było nieco więcej (52,4%) kobiet niż mężczyzn, a największa grupa pytanych była w wieku od 30 do 39 lat (34,7%).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, wśród pań przeważającymi tematami były: aborcja i antykoncepcja, panowie rozmawiali zaś najchętniej o podatkach. W puli poruszanych tematów znalazły się również m.in. duma z Polski czy kwestie związane z imigracją.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Efekt projektu „Polska rozmawia” jest naprawdę pozytywny. Aż 92% badanych uczestników chciałoby wziąć udział w kolejnej rozmowie, co udowadnia, że w naszym społeczeństwie istnieje silna potrzeba kontaktu na przekór podziałom. Jakie jeszcze wnioski wyciągnięto z akcji?

  • 76% badanych dostrzega elementy wspólne z osobami o odmiennych poglądach,
  • 55% mniej obawia się spotkań z osobami o odmiennych poglądach,
  • 39% ma bardziej pozytywne uczucia wobec osób o odmiennych poglądach.

Liczy się poczucie bycia wysłuchanym

Wśród korzyści płynących z udziału w projekcie, najczęściej wymienianą była możliwość bycia wysłuchanym. Ponadto, w czołowej trójce znalazły się również: możliwość zobaczenia cudzej perspektywy oraz refleksji nad własnymi poglądami.

Zdjęcia: raport pt. „Polska rozmawia”

PS „Polska Rozmawia”: ogólnopolska kampania przeciw podziałom

Fundacja Nowej Wspólnoty rusza z ogólnopolskim projektem „Polska rozmawia”, którego celem jest złagodzenie podziałów w społeczeństwie. W marcu br. 1000 Polek i Polaków o odmiennych poglądach, wartościach i stylach życia spotka się w rozmowach jeden na jeden – by się poznać i znaleźć wspólny język.