Wyzwania, z jakimi w niedalekiej przeszłości oraz obecnie mierzy się sektor e-handlu spowodowały, że wielu sprzedawców internetowych musi zredefiniować swoje strategie sprzedaży. W tym wszystkim muszą pamiętać o potrzebach i oczekiwaniach współczesnego konsumenta, a te znacznie w ostatnim czasie ewoluowały. Jak je zaadresować w tym gorącym dla branży czwartym kwartale?
Na to i inne pytania podczas webinaru „Wiesz więcej, sprzedasz więcej: e-commerce na koniec 2023 r.” już 5 października o godz. 10:00 odpowiedzą doświadczeni eksperci: Dawid Cichy – Head of Sales w Tpay, Kacper Skoczylas – Head of Sales & Marketing w cyber_Folks oraz Bartosz Młynarczyk – Revenue Operation Manager w edrone.
Zobacz również
W trakcie wydarzenia uczestnicy przedpremierowo poznają wybrane dane z najnowszego raportu operatora płatności Tpay „Jak sprzedawać online 2023. Roz_ważny konsument w niepewnych czasach”, który po raz trzeci prześwietlił zwyczaje zakupowe polskich internautów.
Najważniejsze dla e-commerce liczby zostaną poszerzone o eksperckie komentarze, które pokażą się nie tylko co motywuje współczesnych e-konsumentów, ale także jak e-sprzedawcy mogą odpowiedzieć na ich obecne potrzeby jeszcze w tym roku! Spotkanie zakończy panel dyskusyjny ekspertów oraz sesja Q&A.
Organizatorem wydarzenia jest operator płatności Tpay, a Partnerami raportu „Jak sprzedawać online 2023. Roz_ważny konsument w niepewnych czasach” są Bank Pekao S.A., Izba Gospodarki Elektronicznej, cyber_Folks oraz edrone.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Udział w webinarze jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.
Słuchaj podcastu NowyMarketing