Jak sprzedać 20. letnią Hondę Accord? Na pewno z pasją – zobaczcie niezwykłą amatorską reklamę

Jak sprzedać 20. letnią Hondę Accord? Na pewno z pasją – zobaczcie niezwykłą amatorską reklamę
Świat, w którym żyjemy obecnie jest zdumiewający. Z każdej strony pokazuje się nam profesjonalne reklamy, które pięknymi zdjęciami chcą pokazać nam, dlaczego potrzebujemy danego produktu. A jeśli do sprzedania mamy 20 letni samochód?
O autorze
1 min czytania 2017-11-06

 Pewien mężczyzna stworzył niesamowitą reklamę, by pomóc swojej dziewczynie. 

Reklama jest zrobiona w tak profesjonalny sposób, że nie łatwo byłoby odróżnić ją od reklam, które produkuje się w studiach. Spot pokazuję, że samochód posiada takie udogodnienia o jakich nie śniło się niektórym z nas! Dzięki montażowi samochód powinien być zdecydowanie droższy 😉 My jestesmy pod wrażeniem!

Innym świetnym przykładem reklamy samochodowej jest spot, w którym mistrz efektów specjalnych postanowił wykorzystać wszystkie umiejętności, jakimi dysponuje, żeby jak najlepiej zareklamować swoje stare, używane auto. Suzuki Vitara z 1996, kiedy dołoży się mu odpowiednią historię, może być najpopularniejszym używanym samochodem świata!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie od dziś wiadomo, że skuteczny marketing musi odwoływać się do emocji. Nie do cech użytkowych produktu, nie do jego ceny ani żadnej innej wymiernej wielkości, ale do emocji. To one są odpowiedzialne za nasze decyzje. W spocie „Break Free” pewien student opowiada nam historię pełną emocji.

Marka adidas jednak nigdy nie zaakceptowała reklamy jako swojej, ale reklama bardzo szybko stała się viralem!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się