Pewien mężczyzna stworzył niesamowitą reklamę, by pomóc swojej dziewczynie.
Reklama jest zrobiona w tak profesjonalny sposób, że nie łatwo byłoby odróżnić ją od reklam, które produkuje się w studiach. Spot pokazuję, że samochód posiada takie udogodnienia o jakich nie śniło się niektórym z nas! Dzięki montażowi samochód powinien być zdecydowanie droższy 😉 My jestesmy pod wrażeniem!
Zobacz również
Innym świetnym przykładem reklamy samochodowej jest spot, w którym mistrz efektów specjalnych postanowił wykorzystać wszystkie umiejętności, jakimi dysponuje, żeby jak najlepiej zareklamować swoje stare, używane auto. Suzuki Vitara z 1996, kiedy dołoży się mu odpowiednią historię, może być najpopularniejszym używanym samochodem świata!
PS
Nie od dziś wiadomo, że skuteczny marketing musi odwoływać się do emocji. Nie do cech użytkowych produktu, nie do jego ceny ani żadnej innej wymiernej wielkości, ale do emocji. To one są odpowiedzialne za nasze decyzje. W spocie „Break Free” pewien student opowiada nam historię pełną emocji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Marka adidas jednak nigdy nie zaakceptowała reklamy jako swojej, ale reklama bardzo szybko stała się viralem!
Słuchaj podcastu NowyMarketing