TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jak teraz Ż? – Żywiec w nowej kampanii przypomina, jak żyć odpowiedzialnie w dobie koronawirusa

W ramach nowej kampanii marki Żywiec ze znanych z dawnych spotów scen powstał manifest „W Ż trzymaj dystans”, promujący zachowania, przypominające, jak żyć odpowiedzialnie w dobie koronawirusa – a to wszystko z żywieckim dystansem, tak potrzebnym w tych dniach.
O autorze
1 min czytania 2020-04-07

Żywiec od lat towarzyszy Polakom w różnych chwilach, pokazując jak cieszyć się życiem – nawet w trudnych sytuacjach. W dobie epidemii marka postanowiła dodać konsumentom odrobinę otuchy, jednocześnie zachęcając do wspierania zbiórki na siepomaga.pl. Marka przekazała na ten cel już milion złotych, a dodatkowo zbiera środki podczas online’owych koncertów Męskie Granie w domu.

W najnowszym manifeście Żywiec wykorzystał znane konsumentom sceny ze swoich wcześniejszych kampanii, komentując je dostosowanymi do obecnej sytuacji hasłami przypominającymi o tym, jak żyć odpowiedzialnie w czasie epidemii. Unikaj tłumów, myj ręce, dbaj o innych, a przede wszystkim zostań w domu – to tylko niektóre komunikaty pojawiające się w przekazie Żywca.

Nowy żywiecki komunikat można oglądać od 6 kwietnia w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Działania w kanale digital i w social mediach prowadzi agencja VMLY&R. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj