Jakub Kwaczyński został dyrektorem strategii w GoldenSubmarine

Od 2014 r. na pokładzie GoldenSubmarine, od 2018 r. head of strategy, a od teraz strategy director – Jakub Kwaczyński obejmuje nowe stanowisko i rozszerza obowiązki. Będzie czuwał nad strategicznymi projektami oraz zespołami warszawskiego i poznańskiego biura Złotej Łodzi.
O autorze
1 min czytania 2023-02-10

Jakub już od 8 lat na pokładzie Złotej Łodzi planuje i buduje mocne fundamenty marek i ich kampanii, rozwijając przy tym kompetencje strategiczne swojego zespołu. W tym czasie zrealizował projekty dla tak dużych firm, jak: NIVEA, CEDC (Żubrówka), Nestle, SKODA, Wedel czy Intersnack.

W ramach nowych obowiązków, Jakub czuwać będzie nad 8-osobowym zespołem w biurach w Poznaniu i Warszawie, rekomendując i nadzorując koncepty strategiczne oraz rozwiązania w zakresie automatyzacji. Czeka przed nim też zadanie rozwinięcia oferty strategicznej i service design oraz zgłębienia współpracy z partnerami w zakresie proponowanych przez agencję innowacji.

Nowy dyrektor strategii jest również jedną z twarzy agencji. Regularnie występuje na konferencjach (Forum IAB czy Insummit) i juroruje w konkursach branżowych (Effie i Mixx Awards). W czasie wolnym prowadzi specjalizację Marketing Online na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Jest również współtwórcą pierwszego w Polsce podcastu koncentrującego się na tematyce strategii marketingowej – „Mamy na to slajd”. Projekt wyróżniony został m.in. Kreaturą 2021 oraz nagrodą na gali Power of Content Marketing 2021.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj