Jeden X ma znaczenie: Rafał Trzaskowski w nowym spocie zachęca do udziału w wyborach

Jeden X ma znaczenie: Rafał Trzaskowski w nowym spocie zachęca do udziału w wyborach
Rafał Trzaskowski zaprezentował swój najnowszy spot wyborczy – w kreatywny sposób zachęca społeczeństwo do wzięcia udziału w II turze wyborów i jednocześnie prosi o głos.
O autorze
1 min czytania 2020-07-10

II tura tegorocznych wyborów prezydenckich odbędzie się już w najbliższą niedzielę, 12 lipca br. Kampanie wyborcze są już na ostatniej prostej, a sami kandydaci na prezydenta wykorzystują te ostatnie kilka godzin przed nastaniem ciszy wyborczej, by przekonać do siebie jak największą liczbę osób, a co najważniejsze – tych niezdecydowanych. 

Teraz swój najnowszy spot wyborczy zaprezentował Rafał Trzaskowski. Motywem przewodnim wideo jest znak „X” – pojawia on się w różnych sytuacjach i wariacjach. Scenom zaś towarzyszy nowoczesna muzyka.

Spot kończy się słowami „Każdy X ma znaczenie. Ale ten TWÓJ ma teraz największe”.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tuż przed II turą wyborów prezydenckich Andrzej Duda zaprezentował nowy spot zatytułowany „Generacja RP”, którego bohaterami są młodzi mieszkańcy Warszawy. Internauci zarzucili politykowi tym samym zabieganie o głosy tzw. „warszawki”, na temat której negatywnie wypowiedział się kilka dni temu.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Idę głosować, bo chciałbym żyć w tolerancyjnym kraju” – mówi Dawid Podsiadło w nowym spocie, który podbija internet. W ramach akcji #milionypowodów popularny piosenkarz, a także wiele innych znanych osobistości, zachęca społeczeństwo do wzięcia udziału w zbliżających się wyborach prezydenckich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W pierwszej turze wyborów frekwencja była niemal rekordowa – głosowało 64,51% uprawnionych osób. Ale równocześnie ponad 10,5 mln Polaków postanowiło, by inni wybrali za nich. Dlatego gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w II turze wyborów.