Z Jędrzejem zaczęliśmy współpracę w pierwszej połowie zeszłego roku, a w międzyczasie ta współpraca ewoluowała w pełne zaangażowanie w projekt Hemp Juice. Cieszymy się, że Jędrzej postanowił się z nami związać. Niewątpliwe sukcesy w poprzednim miejscu pracy upewniają nas w tym, że to odpowiedni człowiek do wsparcia nas w osiągnięciu kolejnych celów i podejmowaniu wspólnie nowych wyzwań. Oprócz zarządzania marketingiem, Jędrzej posiada duże kompetencje menedżerskie, co jest niezwykle istotne na naszym etapie rozwoju. Nieocenione wsparcie w tak ważnym dla nas momencie tworzenia na nowo całej struktury firmy – mówi Radek Budzik, dyrektor generalny Hemp Juice.
Jędrzej z branżą marketingową związany jest od wielu lat. Posiada doświadczenie w kompleksowej obsłudze projektów digital marketingowych, począwszy od prac w zakresie analizy biznesowej i strategii, po wdrażanie operacyjne założeń, w tym m.in. w kampanii wizerunkowych i sprzedażowych dla firm z sektorów B2C i B2B w kanałach Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Display&Video 360 (programmatic).
Zobacz również
Przez ostatnie 8 lat odpowiadał za rozwój ww. obszarów w agencji digital marketingowej Kerris Group, gdzie odpowiadał za prace zespołów strategii i consultingu, performance marketingu, pozycjonowania oraz content marketingu na projektach o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym, m.in. dla takich klientów jak: Swiss Krono, Porsche, FlySpot, Uber, Romet, Valeo, Honeywell, eWinner, CityFit, Levis, Aasa, Tauron, Vistula, Cima.