Jesień to dla specjalistów do spraw marketingu okres wzmożonej pracy. Zbliżająca się końcówka roku to moment istotny dla wielu branż pod kątem realizacji celów sprzedażowych oraz planowania aktywności kolejnego roku. W związku z tym wzrasta zainteresowanie firm działaniami wspierającymi sprzedaż, m.in. programami lojalnościowymi i motywacyjnymi kierowanymi do partnerów biznesowych, od których w dużym stopniu zależą generowane obroty. Z myślą właśnie o tych przedsiębiorstwach, Sodexo rozpoczęło kampanię reklamową oferty 360° dla Biznesu Kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.
Oferta 360° dla Biznesu obejmuje z jednej strony wieloletnie doświadczenie i know-how w zakresie realizacji programów wsparcia sprzedaży, a z drugiej rozwiązania, które zaspokoją różnorodne potrzeby marketerów w zakresie organizacji akcji krótko oraz długoterminowych. W ramach oferty dostępne są m.in.: Kupony Premiowe Pass, przedpłacone Karty Premiowe, Kupony profilowane, CardPack, czy platforma do zarządzania programami lojalnościowymi online – Sodexo Performance Suite.
Zobacz również
„Nasza oferta zawiera zarówno rozwiązania sprawdzone i znane, takie jak Karty przedpłacone czy Kupony, jak i bardziej zaawansowane – CardPack czy platformę Sodexo Performance Suite dostępną online, umożliwiającą pełen outsourcing programu lojalnościowego czy motywacyjnego. Niemniej jednak wiemy, jak różni są klienci, dlatego zawsze staramy się poznać ich potrzeby, po to, aby móc je zaspokoić poprzez przygotowanie rozwiązania dostosowanego specjalnie do ich wymagań” – powiedział Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo.
Nowością w tegorocznej kampanii jest przekierowanie działań na odświeżoną stronę internetową Sodexo Benefits and Rewards Services. Na stronie można znaleźć wszystkie informacje na temat działań firmy – również w zakresie kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.
Kampania będzie prowadzona od początku września do końca listopada w kluczowych mediach marketingowych i prasie opiniotwórczej m.in. w magazynie Brief, Marketing w Praktyce czy Forbes. Kampania zostanie wsparta dodatkowymi działaniami internetowymi (m.in. e-mailingi oraz SEM).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Sodexo w przygotowaniu kampanii wspierały agencje Total Project (kreacje), Webvariation (kreacje internetowe), FirstLevel (SEM), ConTrust (public relations) oraz dom mediowy Mindshare (planowanie mediów).
Słuchaj podcastu NowyMarketing