Jesienne trendy marki Jenny Fairy nie tylko rozpalą atmosferę, ale i wzniosą stylizacje na modowe wyżyny. Wszystko za sprawą ultramodnych platform, które pojawiają się w najnowszej kolekcji kapsułowej. Linia Jenny Fairy Platforms nawiązuje do najważniejszych trendów przełomu lat 90 i 2000, kiedy to kultowe masywne podeszwy królowały na ulicach i wybiegach czołowych projektantów. Ulubiona marka polskich i światowych influencerek odświeża te wspomnienia, osądzając platformy w aktualnych, modowych realiach.
Zobacz również
Wszystkim miłośniczkom modowych przygód marka Jenny Fairy proponuje botki na słupku uzupełnione o masywną podeszwę. W kolekcji kapsułowej pojawiają się propozycje w trzech wariantach kolorystycznych: klasycznej czerni, neutralnym beżu oraz w najpopularniejszym kolorze tego sezonu – brązie.
Uzupełnieniem stylizacji z obuwiem na platformie będą torebki-bagietki. Ten supermodny fason marka Jenny Fairy proponuje także w trzech opcjach kolorystycznych, opatrzony biżuteryjnym elementem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcja kapsułowa Jenny Fairy Platforms to jesienne trendy w najlepszych cenach. Stylowe botki można upolować już od 99,90 zł, a najmodniejsze torebki od 69,90 zł.
Modowe propozycje z kapsuły Jenny Fairy Platforms pojawiły się w najgorętszej kampanii tego sezonu – Jenny Fairy Records. Latynoskie rytmy hitu „Caliente Caliente” Raffaelli Carrá zwiastują najsilniejsze trendy na jesień-zimę 2022, porywając do tańca światowej sławy modelki – Olivię Vinten, Jordan Daniels, Janet Chinyere Jumbo i Vakare Steputyte. W ich gronie znalazła się również zmysłowa Paloma Elsesser – ambasadorka ruchu body positive. Modelka, która od lat łamie stereotypy w świecie mody, jest doskonale znana z głośnych okładek „Vogue” czy wybiegów Lanvin, Fendi i Alexandra McQueena.
Energetyzująca kampanię uchwycił w obiektywie Alvaro Colom, znany dotychczas z kampanii Burberry i Louis Vuitton.
Kolekcja kapsułowa Jenny Fairy Platforms dostępna jest w salonach stacjonarnych CCC, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.
Artykuł powstał we współpracy z CCC.