Jeśli piłka przesłoniła mu oczy, strzel focha i wyląduj w Brazylii – promocja konsumencka Hochland z okazji Mundialu w Brazylii

Firma Hochland Polska zaplanowała promocję konsumencką z okazji Mundialu w Brazylii. Idea promocyjna, „Ty też baw się dobrze podczas Mundialu”, wpisuje się w atmosferę Mundialu, a hasło „Jeśli piłka przesłoniła mu oczy strzel focha i wyląduj w Brazylii” oddaje sportowego ducha rywalizacji.
O autorze
0 min czytania 2014-05-09

Promocja potrwa 2,5 miesiąca, wystartuje 12 maja i zakończy się 31 lipca 2014 roku. W promocji będzie mógł wziąć udział każdy, kto kupi dwa produkty Hochland z oznaczeniem promocyjnym, zachowa paragon i wyśle dokończone zdanie: „Hochland. Wolę plażę niż piłkę, bo…” SMS-em lub wejdzie na www.jadedobrazylii.pl i zostawi zgłoszenie.

Promocja Hochland będzie miała silne wsparcie reklamowe, co zwiększy jej efektywność. Równolegle planowane są: kampania w prasie, strona promocyjna www.jadedobrazylii.pl, kampania www – wsparcie online, flash promocyjny na opakowaniach i szereg materiałów POS.

Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Grasp Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj