Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym

Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
Jet Line uruchamia nową funkcję: od marca br. raporty z kampanii na ekranach MORE będą zawierały dane o płci i wieku widowni zbierane w czasie rzeczywistym w trakcie emisji spotów.
O autorze
1 min czytania 2024-02-21

Od marca br. raporty posprzedażowe Jet Line z kampanii na ekranach MORE będą zawierały dane dotyczące demografii spotów w podziale na płeć i grupy wiekowe w przedziałach (18-34 / 35-54 / 54+) oraz dzieci (0-18 lat).

Praca nad dostarczaniem klientom tych danych trwała od wielu miesięcy i była możliwa dzięki połączeniu technologii ARA, elementów AI z wiedzą badaczy z Akademii Górniczo–Hutniczej w Krakowie.

– W ubiegłym roku wprowadziliśmy walutę rCPM opartą o rzeczywistą wielkość widowni każdego emitowanego spotu. Teraz zrobiliśmy kolejny krok w stronę dostarczania marketerom wiedzy o tym, jak skutecznie i efektywnie planować komunikację Digital OOH – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.

W dowolnym momencie trwania kampanii na MORE można także sprawdzić, na jakim poziomie jest widownia i jakie jest prawdopodobieństwo osiągnięcia celów kampanii w założonym okresie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj