TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym

Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
Jet Line uruchamia nową funkcję: od marca br. raporty z kampanii na ekranach MORE będą zawierały dane o płci i wieku widowni zbierane w czasie rzeczywistym w trakcie emisji spotów.
O autorze
1 min czytania 2024-02-21

Od marca br. raporty posprzedażowe Jet Line z kampanii na ekranach MORE będą zawierały dane dotyczące demografii spotów w podziale na płeć i grupy wiekowe w przedziałach (18-34 / 35-54 / 54+) oraz dzieci (0-18 lat).

Praca nad dostarczaniem klientom tych danych trwała od wielu miesięcy i była możliwa dzięki połączeniu technologii ARA, elementów AI z wiedzą badaczy z Akademii Górniczo–Hutniczej w Krakowie.

– W ubiegłym roku wprowadziliśmy walutę rCPM opartą o rzeczywistą wielkość widowni każdego emitowanego spotu. Teraz zrobiliśmy kolejny krok w stronę dostarczania marketerom wiedzy o tym, jak skutecznie i efektywnie planować komunikację Digital OOH – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.

W dowolnym momencie trwania kampanii na MORE można także sprawdzić, na jakim poziomie jest widownia i jakie jest prawdopodobieństwo osiągnięcia celów kampanii w założonym okresie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj